- Konuyu Başlatan
- #21
- Katılım
- 21 Haz 2009
- Mesajlar
- 121
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 52
aracımda eskıden lpg vardı ve sokturdum dıyorsunuz,lpg kıtı sokulurken montaj sırasında emme manıfoldu uzerıne delınen delıkler olmalı lpg kıtının nozullarının montajı ıcın acılmıs olan delıkler,sokulme ıslemı sırasında bu delıkler nasıl kapatıldı onu ıyıce bır arastırın,o delıklerden bır yada bır kacından hava alıyorsa kesınlıkle o hatayı alırsınız bızzat sahıt oldum bu duruma.o delıklerı korlemek ıcın takılan tapalar var ve tapalar takılırken loctite firmasının kırmızı renklı ızole sıvıları var onunla ıyıce ızole edıp takılmalı,benım sıze soyleyecegım olasılıkda bu olsun,bır baktırın derım ıyı gunler.
onları şöyle kapattık. mevcut hortumları 3 santim boyu kalacak şekilde kestik. açık kısma sıvı conta ile bezenmiş somun sokup kelepçe ile sıkarak kapattık. sanmıyorum hava alacağını ama. çok ilginç bir durum
motor soğukken süper. ısınmaya başlıyor. çalıştıktan sonraki ilk 3 dakika süper. 4. dakikada başlıyor. 10. dakika hiç bir şey kalmıyor. normale dönüyor. ancak bu normal düzeyi hiç bir zaman soğukkenki gibi olmuyor. motor soğukken pedala dokunmamla ileri atılması bir oluyor. ancak ısı 90 da iken o soğukken ki atılmanın %90 ı var. ısı 92.5 olup da fan çalışmaya başladığında %80 i kadar bir çekiş var. anlık yakıt tüketimim ise rolantide 1.5-1.4 litre civarında geziyor. bu normal midir fazla mıdır bilemiyorum.