merhaba,
21 ağustos 2010 cumartesi günü itibari ile 171000 km de olan corsa c 1,3 cdti aracımı arıza ışığı yaktı ve EGR den oldugunu bilgisayar yardımıyla tespit ettik. sonrasında sadece EGR valfini temizlemek üzere söktük, ve temizlerken manifold girişine gözümüz takıldı ki iyikide takılmış. Girişi berbat derecede kurum bağlamış. Komple emme manifoldunu söktük, balata spreyiyle yumuşattıktan sonra tanzikli su ile yıkadık. geriye takıp topladığımızda aracımda gram duman kalmadı+ performansıda şaşılır derecede arttı. yakıtıda tabiki düştü. fakat daha tam değerler elde edemedim. fulledim test değerlerinide burda paylaşıcam.
Dizelci tüm arkadaşlarıma tavsiyem emme manifoldlarını söktürüp temizletsinler.
Fazladan yakıt yakmaya gerek yok.
Son olarak otobanda denememizde 200 km kadranı eğimsiz yolda bitirdim. bu da dip not olsun
21 ağustos 2010 cumartesi günü itibari ile 171000 km de olan corsa c 1,3 cdti aracımı arıza ışığı yaktı ve EGR den oldugunu bilgisayar yardımıyla tespit ettik. sonrasında sadece EGR valfini temizlemek üzere söktük, ve temizlerken manifold girişine gözümüz takıldı ki iyikide takılmış. Girişi berbat derecede kurum bağlamış. Komple emme manifoldunu söktük, balata spreyiyle yumuşattıktan sonra tanzikli su ile yıkadık. geriye takıp topladığımızda aracımda gram duman kalmadı+ performansıda şaşılır derecede arttı. yakıtıda tabiki düştü. fakat daha tam değerler elde edemedim. fulledim test değerlerinide burda paylaşıcam.
Dizelci tüm arkadaşlarıma tavsiyem emme manifoldlarını söktürüp temizletsinler.
Fazladan yakıt yakmaya gerek yok.
Son olarak otobanda denememizde 200 km kadranı eğimsiz yolda bitirdim. bu da dip not olsun