• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

direksiyondan gelen ses

Pawofeagle

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Eki 2018
Mesajlar
15
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
merhaba arkadaşlar 2007 138 binde 1.2 corsa d aracım var. birkaç sorum olacak
1- aracımda özellikle yaz aylarında dönüşlerde direksiyonu tam sağ veya tam sola yakın döndürdüğümde böyle bit tuk diye ses geliyor. sanki bir yere takılıyor da eşik atlıyor gibi olur ya o şekilde. bu tür bir sesin sebebi ne olabilir?
2-yağ değişimi yaptım ama yapan usta 4 lt yağ koymuş sanırım yağ çubuğunda tırtıklı alanın üstünde yağ seviyesi sorun olur mu?
3- uzun yol çıkmadan ne tür bakımlar yaptırmalıyım(yağ ve filtreler hariç)
 
Geri
Üst