opel 2,0 gls otomatik aracımda durduktan sonra direksiyonu araç olduğu yerde sağa veya sola çevirdiğimde motor devri bir anda düşüyor tekrar kalkıyor bu esnada motorda bir vuruntu meydana geliyor bu neden oluşur acaba
opel 2,0 gls otomatik aracımda durduktan sonra direksiyonu araç olduğu yerde sağa veya sola çevirdiğimde motor devri bir anda düşüyor tekrar kalkıyor bu esnada motorda bir vuruntu meydana geliyor bu neden oluşur acaba
bu arada bi hatırlatmada bulunum, senın aracındaki direksıyon sıstemı elektrikli ama arkadasın aracı kayıştan alır..hidrolik sistem servo kontrol ile çalışıyor. sorun değil ki o. direksiyonu çevirdiğinde servo güç harcıyor bir miktar. dikkatle dinlersen zzzzzz şeklinde ses de yapar hatta ki bunun da ayrı konusu olmuştu benim araba rölantide 1000 devir civarı çalışıyor. direksiyonu çevirirsem 800'e düşüyor ama çevirmeyi bırakınca tekrar 1000. yani servoda pompa besleniyor ordan o yüzden devrin düşebilir.
arkadaşım kelebeke bogazını temizletir. motor devrı duşmesi normal ama o o vurutunu meydana gelmemesi gerekli. birde karter muhavazası varsa onuda bı kontrol ettriopel 2,0 gls otomatik aracımda durduktan sonra direksiyonu araç olduğu yerde sağa veya sola çevirdiğimde motor devri bir anda düşüyor tekrar kalkıyor bu esnada motorda bir vuruntu meydana geliyor bu neden oluşur acaba
bu arada bi hatırlatmada bulunum, senın aracındaki direksıyon sıstemı elektrikli ama arkadasın aracı kayıştan alır..