Devir Saatim

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Berat
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Berat

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Kas 2006
Mesajlar
315
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Merhaba arkadaşlar.Biliyorum bu konu daha önce birçok kez konuşuldu ama bendeki sorunu resimli olarak görmenizi istedim.Aslında bu bir sorun mu onu bile bilmiyorum?....Devir saatim çoğu kez bu durumda oluyor.Bzen ise tam 1000 devirde duruyor rölantide.Ne yapmalıyım?
nfbkarahan1109pm4.jpg
 
Arkadaşım araba soğukta kalıyorsa ilk çalıştırmada devir saati 1,5 hatta 2 ye kadar çıkar. Bu da normaldir. Çünki araba ısınması için otomatik jikle devri yüksek tutar. Araba ısındıktan sonra rolantide devir saati her otomobilde 0,9 da olur. Düşükse ya benzinin kalitesinde sorun vardır veya arabanın rolanti ayarı bozulmuştur.
 
rölanti doğru yerde duruyo arkadaşım
 
Berat arkadaşımızın öğrenmek istediği sanırım soğukken ilk çalıştırmadaki jikle olayı değil. Motor çalışma sıcaklığına ulaşmış ve seyir halindeyken devir 0.8 gibi olması gerekirken 1.0 oluyor. Bende de var aynı durum. Ustaya sordum ve bunun normal olduğunu söyledi.
 
Arkadaşlar bütün yorumlarınız için teşekkür ederim.
 
:good:
Arkadaşım araba soğukta kalıyorsa ilk çalıştırmada devir saati 1,5 hatta 2 ye kadar çıkar. Bu da normaldir. Çünki araba ısınması için otomatik jikle devri yüksek tutar. Araba ısındıktan sonra rolantide devir saati her otomobilde 0,9 da olur. Düşükse ya benzinin kalitesinde sorun vardır veya arabanın rolanti ayarı bozulmuştur.
 
arkadaşım rolanti normal değil.aynı sorunu ben de yaşadım.normali 930-940 civarı diye biliyorum...yada 920 ayarlatabilirsin..daha sonra kelebek boğazı ve rolanti ayarlayıcı temizlenecek sorun genelde hallolur.tekrar sorun devam ederse rolanti ayarlayıcı değişecek...kolay gelsin
 
sorun kelebek boğazı kardeşim hava filitresi borusunu sök kelebek boğazına den broven kelebek boğazı ve karbüratör temizleyiciyi 20 cm den sık temizlesin zaten buharlaşıo sorun olmaz ondan sonra arabayı çalıştır bak bidaha yapıomu kelebek kısmının arka tarafı çok kurumdur dikkat et
 
sorun kelebek boğazı kardeşim hava filitresi borusunu sök kelebek boğazına den broven kelebek boğazı ve karbüratör temizleyiciyi 20 cm den sık temizlesin zaten buharlaşıo sorun olmaz ondan sonra arabayı çalıştır bak bidaha yapıomu kelebek kısmının arka tarafı çok kurumdur dikkat et

Tugay bey sitemize bir geldiniz,pir geldiniz ve hoş geldiniz.;)
son baktığım 3-4 konuda hep bu yoruma raslayınca kendi kendime dedim; bugün heralde çok yorudum hep aynı konuya tıklıyorum.:p
 
Tugay bey sitemize bir geldiniz,pir geldiniz ve hoş geldiniz.;)
son baktığım 3-4 konuda hep bu yoruma raslayınca kendi kendime dedim; bugün heralde çok yorudum hep aynı konuya tıklıyorum.:p

:kop::kop::kop:
 
Geri
Üst