bu sabah kolları sıvadım, kaputu açtım iki kutu wurth balata spreyi bir kutuda wd40 aldım. boğaz kelebeğinden başladım sökmeye. komple söktüm kelebeği. Zaten rolanti potansiyometreside beraber çıkıyor. elektronik aksamlarını ayırdım ve balata spreyi ile iyice temizledim. pırıl pırıl oldu. yeni diye satılabilir o derece

soketleride wd40'ı hafif sıkarak temizledim. onlarda yeni oldu. kelebeğe giren boruların tam bağlantı yerlerindede çatlaklar varmış, çatlaklarını keserek yeniden hotrumlarıda taktım. hava filtresini değiştirdim. motor yağına ve soğutma suyuna ilave yaptım. eksikmiş biraz. görebildiğim tüm soketleride güzelce spreyle temizleyip yerlerine taktım. sonra baktım güzel oluyo, aşka geldim, alabildiğine temizledim gerekli gereksiz heryeri. spreylerim bitince kendime geldim

son kontrolleride yaptıktan sonra aracı çalıştırmaya geldi sıra... acayip korkuyorum temizlerken biyerleri bozdummu diye bi ara dizlerim tutmadı o derece yani. kontağı açtım, tam gaz yaparak 30 saniye bekledim, sonra kapadım. bunu 3 sefer marşa basmadan tekrarladım. Kalibrasyon yapıyormuş böyle, biri söylemişti. doğrumu bilemem. Sonra marşa bi bastım hemen çalıştı araç. Sekonder devreye girdi, devir yükseldi ama ok gibi devir milim oynamıyor yerinden. sonra ısınınca devirde kendine geldi. yaklaşık 800-820 lerde ok gibi sabit duruyor sanki çakıldı oraya

çok mutlu oldum. Klimayı açtım farları açtım, 1milim düştü sadece yine dalgalanma yok. şimdi araç canavar gibi oldu eskisinden iyi olduğunu hissediyorum. 4.viteste 190kmh'de kesiciye giriyoruz. hiç sıkıntı yok. sadece bazen yüksek devirlerden sonra gazdan çekince devir yüksek kalıyor. 1500civarı, 2-3saniye sonra eski halini alıyor. önceden bu yoktu neden anlam veremedim. onun dışında Maşallahı var. bakalım ilerleyen zamanlarda durum ne olacak...
bu arada araçta sıralı sistem ATİKER LPG var.bunların hepsini LPGde iken yaptım. Önümüzdeki haftasonuda LPG bakımlarını yaptırmayı düşünüyorum.