Devir işlemleri.. Plaka

Kadahorlu61

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
1,137
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
slm arkadaşlar.
ben trabzonluyum. erzurumda görev yapıyorum. ikametimde burada. araba aldım fakat arabayı trabzon (61) plaka yapmak istiyorum. ikametim erzurumda olduğu için araba 25 plakamı olur. yoksa 61 yapabilirmiyim. bilgilendirirseniz mutlu olurum. araba şuan 34 plaka.

teşekkürler şimdiden.
 
ya 34 kalır yada ikametgahınız yani tc numaranızla sisteme girildiğinde ekrana çıkan adresin plakası alınır.
 
aileniz ordaysa zor olmaz.ruhsat işleminden sonra tekrar görev yerine ikamet almak gerekir.
 
nasıl yapılıyor bu işlem acaba. üzerime fatura vsyok. değiştirirlermi hemen?
 
Muhtar ve nüfüs müdürlüğüne bildirim yapmalısın.
 
çok teşekkürler...
 
ufff. ikameti tekrar trabzonamı alacaz o zaman :(

Ya sen de bazıları gibi oy kullanamazsan :kop:. İşin şakası bir tarafa bu işler öyle eskisi gibi muhtardan bir nakil kağıdı almakla bitmiyor. Muhtardan nakil kağıdı alıp, yeni ikametgahının bağlı olduğu yerdeki muhtara götüreceksin, oradan alacağın 2 suret belgenin bir tanesini bağlı olduğun karakola diğerini apartman yöneticisine vereceksin. Dur daha bitmedi, yeni ikametgahının bağlı olduğu belediyenin nüfus müdürlüğüne gidip kayıt yaptıracaksın ki kayıtların e-devlet sisteminde görülebilsin, bazı müdürlükler adına kayıtlı iki tane fatura isterken (nedense bu ülkede kıytırık bir fatura resmi belge sayılıyor) bazıları muhtardan aldığım belgeyi kabul ediyor. Nüfus müdürlüğünün sana vereceği belgeyi ilçe seçim kuruluna götürüp kaydını bitireceksin. Tabii bir süre sonra bu işlemin tersini yaptırman gerekecek.
 
peki il dışından alınan araçlarda plaka değişiyorsa yeni plakayı çıkartmak için ne yapıyoruz? noter işlemlerinden sonra trafiğe mi gitmek lazım? ve yeni plakayı almak ne kadar sürer?
 
Ya sen de bazıları gibi oy kullanamazsan :kop:. İşin şakası bir tarafa bu işler öyle eskisi gibi muhtardan bir nakil kağıdı almakla bitmiyor. Muhtardan nakil kağıdı alıp, yeni ikametgahının bağlı olduğu yerdeki muhtara götüreceksin, oradan alacağın 2 suret belgenin bir tanesini bağlı olduğun karakola diğerini apartman yöneticisine vereceksin. Dur daha bitmedi, yeni ikametgahının bağlı olduğu belediyenin nüfus müdürlüğüne gidip kayıt yaptıracaksın ki kayıtların e-devlet sisteminde görülebilsin, bazı müdürlükler adına kayıtlı iki tane fatura isterken (nedense bu ülkede kıytırık bir fatura resmi belge sayılıyor) bazıları muhtardan aldığım belgeyi kabul ediyor. Nüfus müdürlüğünün sana vereceği belgeyi ilçe seçim kuruluna götürüp kaydını bitireceksin. Tabii bir süre sonra bu işlemin tersini yaptırman gerekecek.
Savaş bey muhtara uğramaya gerk yok. Nüfu müd. gidip ben bu adreste oturuyorum diyorsunuz ve o adres boş ise sorunsuz kayıt yapılıyor bazen fatura istiyorlar(benden istemediler) adreste başka birisi oturuyor görünüyorsa sizden ispatlamanız için belge istiyorlar siz ispatladıktan sonra orada adı yazan şahış başka bir adrese (30 gündü sanırım) kayıt yaptırmaz ise ona direk ceza gidiyor. Benim bildiğim böyle.
 
Geri
Üst