Aracım Crossland x 1.5 dizel 1300km de. Motor ısındıktan sonra vongklama şeklinde kayışların olduğu bölümden ses geliyor. Bu sesi neden yapar? Böyle bir sorun yaşayan oldu mu? Videoyu boyut büyük uyarısı verdiği için yükleyemedim
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.