corsa ön düzen rezaleti

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan aahmet58
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

aahmet58

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Mar 2008
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
benim corsa c aracım var. ön düzende yaptırmadığım şey kalmadı. diresiyon mili, tamir takımı(2 kere), rotlar, z rotlar(2 kere), takozlar, murclar ve rot balans ayarları bir çok kez. malesef bir türlü sesi kesemedik. en son direksiyon kutusu dediler. yaklaşı 1500tl eh yeter artık dedim.
böyle bir markanın böyle bir rezalet duruma düşmesini anlamadım. bir çok kez istanbul ile görüştüm çözüm yok. sanki yetkili servisleri şikayet ediyormuşum gibi davrandılar.
 
benim derdimi bir türlü çözemediler. kalın dişli asfaltta bile hurda bir ararba sesi geliyor REZALET. corsalarda bunun kronik olduğunu anlatamadı. aynı derdi olan arkadaşlar ne yapabiliriz. haa satacam araba para etmiyor. bu model bu özellik değer kaybı müthiş. elimizde kaldı iyimi? lütfen yardımlaşalım
 
corsa c lerde direksiyon kutusu problemi kronik diye biliyorum
 
keşke burda paylaşsaydınız derdinizi. direksiyondan gelen tık sesinin çaresini bulmuşlardı cok ucuz bi yoldan.. yardımcı olurlar forumdakiler.
 
arkadaslar bende de corsa 1.4 var 98 model arka takımlardan tümsekten atladıgım zaman metal sesi geliyor yardımcı olabilir misiniz
 
direksiyon mafsalı boşluk yapıyormuş onu sıkınca düzeliyor diyolar.
 
2004 e kadar corca c lerde direksiyon kutusu genelde problem çıkartıyor, ama sonrasında tamir kiti çıkarttılar diye biliyorum.Siz gerçi o çözümü de denemişsiniz ama, ne diyeyim kötü şans herhalde...Geçmiş olsun
 
Corsa C hakkında

1-direksiyon kutusu doğuştan gelen problemiyle bozuk yüzeyli yollarda tıkırdar.canınızı sıkmanında ötesine gider.genel olarak sürüş güvenliğini etkilemesede sürüş konforunu mahfetmeye yeterde artar.yanılmıyorsam direksyon kutusu 2400 civarında.tamir edilebilen bir problemmiş ama servis tamir yapmıyor.

2)arka amartisör takoz tıkrıdamaları genellikle duyarsınız.

3)arka koltuklardan gelen tıkırdamaları kendi yöntemlerinizle kısa süreliğine kesebilirsiniz:S

4)easytronic kullanıyorsanız F arıza koduyla tanışmazsınız umarım.şanzıman beyni bu kodun çıktılarından birisi.hayli pahallı parçadır kendisi.

5)frenlemede 100 km giderken 42 metrede durur.zamanla frenlerinizden gelen o aşırı ses dolayısıyla servise götürürsünüz.servis bu sesin normal olduğunu söyler.(hernedense bana özel bi durumdur)ses öyle rahatsız edici bir sürtünme sesidiriki frenlemelerinizde yayalar döner ve neoluyor gibisine aracınıza bakar.servisin frendeki arıza üzerine diretmem üzerine "siz çok fazla inceliyorsunuz" cevabını alabilirsiniz.(fren disk balatam yenidir ve yetkili serviste değişmiştir).lütfen hepimizin başına gelebilen ötmeyle karıştırmayın.bu ses gırşşşşşşş şekline.

6)sunroof zamanla rüzgarla ıslık çalar.

7)direksiyon korna düğmeleriniz zamanla yırtılarak kopacaktır.birçok kişinin başına geliyor olması kullanıcı hatası olmadığını gösterir.60 ytl olması lazım bu parçaların.

8)bana aksini kaç kişi söyleyebilir bilmiyorum ama servis beni asla mutlu edemedi.

9)sunrooflu araçlarda arka koltuklarda oturan uzun boylular için baş mesafesi yetersiz.

10)problemler nedense aracın garantisi biter bitmez tespit edilmiştir ama önceden gelen direksyon kutusu sesi aynen devam ediyor.

11)easytronic şanzıman okuduğum ve duyduğum kadarıyla sorun çıkarmaya meyilli(bende çıkardı mesala)vites ister A ister sıralı pozisyonda olsun geçişlerde çok zaman kaybediyor.5 kademeli kendileri.

inanın eksileri çok masum değil.


peki hiçmi artısı yok.hak yemek benim işim değil,

+ ları


1)gerçekten tebrik edilecek yoltutuşu.özellikle kaliteli lastik ile güven verici.yanlız viraj içindeki frenlemelerde arkayı bırakabiliyor.

2)görüntü itibariyle kişilikli bir tasarım.

3)deri direksyon simidi iyi kavranıyor.direksiyon tepkileri bence olumlu.

4)müzik sistemi genel anlamda yeterli.

5)park manevralarında ve sürüşte görüş açısı gelen olarak iyi.

6)yüksek hızlarda problem yaratmıyor.yan rüzgarlardan tehlikeye düşürmeyecek ölcüde etkileniyor.

7)kalorifer gerçekten yakacak şiddette ısıtıyor.

8)şanzımanı bukadar yerden yere vurmama rağmen (hak yemek bana göre değil) 1.2 motorla normalde çok hantal bir çizgisi olsada kimi hızlarda kendisinden beklenmeyecek kadar kendisini öne atabiliyor.

arkadaşlar elimden geldiğince yardımlaşmaya çalışırım.soru ve fikirlerinizi yazabilirsiniz.ama üzerine basmadan asla geçemeyecem; opel servisleri gerçekten insanı sinir ediyor çoğu zaman.eğer bu yazılarımı okuyan yetkili servis çalışanları varsa bana savunabiliyorlarsa savunsunlar kendilerini.

son:ben ve çevremdeki insanların görüşü şudur ki opel hoş tasarım ama teknik anlamda ve servis hizmetlerinde hiçte kendisine yakışmayacak tutum içerisinde.ben artık daha sorunsuz firmalara paramı harcamayı düşünüyorum.


Alıntıdır.Saygılarımla
 
terazi kolları .viraj demir lastiğini değişirseniz tümsekteki gacur gucur sesi kesilir
 
beynini konturol ettirin
 
Geri
Üst