- Katılım
- 31 Tem 2005
- Mesajlar
- 1,287
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 36
- Yaş
- 48
Yeni Opel Corsa’nın C.M.O.N.S. ve MTV ile birlikte yürüttüğü kampanyası, MTV Avrupa 2006 Müzik Ödülleri ile doruk noktasına ulaşıyor.
25.09.2006
Opel Avrupa Pazarlama İcra Direktörü Alain Visser “Eğlenceli, şık ve tek kelimeyle harika”: bunlar yeni Opel Corsa’nın temel nitelikleridir’ diyor. Opel, bu marka değerlerine sadık kalmak ve yirmi yaş civarındaki Avrupalı şehirlilerin otomobile ilgisini çekmek için yeni modellerin lansmanında kullanılan ana reklam kampanyalarının dışına çıkarak, 2 Kasım 2006 tarihinde yeni Corsa ile Kopenhag’da MTV Avrupa 2006 Müzik Ödülleriyle zirve noktasına ulaşacak olan MTV ile bir ortaklık oluşturdu.
MTV kanalının, geleneksel izleyicileri olan yirmili yaş grubu Avrupalı şehirlilere yönelik özgün ve saygın kampanya organizasyonunda, Opel için stratejik bir ortak olduğunu kanıtlamıştır. Kanalda 14 Ağustosta ünlü kağıt-kukla rock orkestrası C.M.O.N.S.’un kariyerinin anlatıldığı ve MTVNI Creative tarafından yaratılmış bir ‘rock belgeseli’ olan yeni bir programın yayınına başlandı: MTV Under The Radar (Radar Altında MTV). İzleyiciler, Bu ‘rock belgeseli’ ile orkestrayı yakından tanımakta ve kişilikleri ile onların show yaşamlarında etraflarında sıklıkla yaşanan skandal niteliğindeki olayları daha iyi öğrenmek olanağını buldular. Bir dakikalık dört skeçten ve teaser kampanyasından oluşan diziler, bir plastik cerrah, bir grup hayranı, bir müzik yöneticisi, bir striptiz kulübü sahibi ve baş şarkıcının kız arkadaşı da dahil orkestrayla çalışan canlı aksiyon karakterleriyle yapılan görüşmeler yoluyla C.M.O.N.S. hakkındaki merak edilen sırları açığa çıkarmaktadır.
Kampanya, sanatçı biyografilerinin, paparazzi çekimlerinin, bir resim galerisinin, müziklerin, bir diskografinin, bir virüs kampanyasının, indirilebilir duvar kağıtlarının ve C.M.O.N.S. orkestrasının resmi sitesi olan www.thecmons.com sitesine linkin yer aldığı MTV Under The Radar mikro-sitesi www.mtvutr.com ile tamamlanmaktadır. Orkestra için üretilen diğer unsurlar arasında albüm kapakları, dergi kapakları ve orkestranın sahne-arkası fotoğrafları da bulunmaktadır.
Yeni Opel Corsa ile C.M.O.N.S. arasındaki bağlantı, anahtar Avrupa pazarlarında Eylül ayı içerisinde ve farklı zamanlarda kademeli olarak ortaya konmuştur ve bunu diğer birçok çalışma izleyecektir.
Ortaklıkta ilk önceliği MTV Avrupa 2006 Müzik Ödüllerinin ana sponsorlarından biri olan yeni Opel Corsa almaktadır. Bu sponsorluk, Ekim 2006’da Avrupa çapındaki bir tüketici promosyonunun da temelini oluşturacaktır.
Avrupa Opel Pazarlama İcra Direktörü Alain Visser, “MTV ile Opel’in yaklaşımları ve konuyu ele alış yöntemi arasında ciddi benzerlikler görüyorum” diyor. “MTV Avrupa medyasındaki kaliteli eğlenceyi yeniden tanımlamış ve yaratıcılık ve estetik açısından yeni standartlar belirlemiştir. Opel markasını gençleştirme stratejimizde, yeni Opel Corsa ile tasarım, eğlence faktörü, kalite ve fiyat açılarından yeni bir standart oluşturduk. Tabii ki, yeni Corsa’yı doğal ortamında teşhir etmek istiyoruz ve MTV bu iş için en iyi seçim ve ortak. MTV ve C.M.O.N.S., Corsa’nın DNA’sını yansıtıyorlar: eğlence, enerji ve heyecan”.
K: arabam.com
25.09.2006

Opel Avrupa Pazarlama İcra Direktörü Alain Visser “Eğlenceli, şık ve tek kelimeyle harika”: bunlar yeni Opel Corsa’nın temel nitelikleridir’ diyor. Opel, bu marka değerlerine sadık kalmak ve yirmi yaş civarındaki Avrupalı şehirlilerin otomobile ilgisini çekmek için yeni modellerin lansmanında kullanılan ana reklam kampanyalarının dışına çıkarak, 2 Kasım 2006 tarihinde yeni Corsa ile Kopenhag’da MTV Avrupa 2006 Müzik Ödülleriyle zirve noktasına ulaşacak olan MTV ile bir ortaklık oluşturdu.
MTV kanalının, geleneksel izleyicileri olan yirmili yaş grubu Avrupalı şehirlilere yönelik özgün ve saygın kampanya organizasyonunda, Opel için stratejik bir ortak olduğunu kanıtlamıştır. Kanalda 14 Ağustosta ünlü kağıt-kukla rock orkestrası C.M.O.N.S.’un kariyerinin anlatıldığı ve MTVNI Creative tarafından yaratılmış bir ‘rock belgeseli’ olan yeni bir programın yayınına başlandı: MTV Under The Radar (Radar Altında MTV). İzleyiciler, Bu ‘rock belgeseli’ ile orkestrayı yakından tanımakta ve kişilikleri ile onların show yaşamlarında etraflarında sıklıkla yaşanan skandal niteliğindeki olayları daha iyi öğrenmek olanağını buldular. Bir dakikalık dört skeçten ve teaser kampanyasından oluşan diziler, bir plastik cerrah, bir grup hayranı, bir müzik yöneticisi, bir striptiz kulübü sahibi ve baş şarkıcının kız arkadaşı da dahil orkestrayla çalışan canlı aksiyon karakterleriyle yapılan görüşmeler yoluyla C.M.O.N.S. hakkındaki merak edilen sırları açığa çıkarmaktadır.
Kampanya, sanatçı biyografilerinin, paparazzi çekimlerinin, bir resim galerisinin, müziklerin, bir diskografinin, bir virüs kampanyasının, indirilebilir duvar kağıtlarının ve C.M.O.N.S. orkestrasının resmi sitesi olan www.thecmons.com sitesine linkin yer aldığı MTV Under The Radar mikro-sitesi www.mtvutr.com ile tamamlanmaktadır. Orkestra için üretilen diğer unsurlar arasında albüm kapakları, dergi kapakları ve orkestranın sahne-arkası fotoğrafları da bulunmaktadır.
Yeni Opel Corsa ile C.M.O.N.S. arasındaki bağlantı, anahtar Avrupa pazarlarında Eylül ayı içerisinde ve farklı zamanlarda kademeli olarak ortaya konmuştur ve bunu diğer birçok çalışma izleyecektir.
Ortaklıkta ilk önceliği MTV Avrupa 2006 Müzik Ödüllerinin ana sponsorlarından biri olan yeni Opel Corsa almaktadır. Bu sponsorluk, Ekim 2006’da Avrupa çapındaki bir tüketici promosyonunun da temelini oluşturacaktır.
Avrupa Opel Pazarlama İcra Direktörü Alain Visser, “MTV ile Opel’in yaklaşımları ve konuyu ele alış yöntemi arasında ciddi benzerlikler görüyorum” diyor. “MTV Avrupa medyasındaki kaliteli eğlenceyi yeniden tanımlamış ve yaratıcılık ve estetik açısından yeni standartlar belirlemiştir. Opel markasını gençleştirme stratejimizde, yeni Opel Corsa ile tasarım, eğlence faktörü, kalite ve fiyat açılarından yeni bir standart oluşturduk. Tabii ki, yeni Corsa’yı doğal ortamında teşhir etmek istiyoruz ve MTV bu iş için en iyi seçim ve ortak. MTV ve C.M.O.N.S., Corsa’nın DNA’sını yansıtıyorlar: eğlence, enerji ve heyecan”.
K: arabam.com