Corsa kalkışta ve devir yükselince gelen gıcırtı sesi

Merhaba.
Amortisör tepe takozu ve bilyesi değişecekmiş. Neden olduğunu sordum, zamanla aşınır dedi. Sürttüğü için de ses yapıyormuş. Açıklaması bu şekilde oldu.
Evet vuruntu sesi yapar küt küt direksiyonu çevirince demir demire sürtüyor gibi ses çıkarır
 
Orj. Olarak alın derim
 
Evet vuruntu sesi yapar küt küt direksiyonu çevirince demir demire sürtüyor gibi ses çıkarır
Gaza basarken geliyordu halbuki ses. Hatta devir düşünce titrer ya, o titreme ile ya da vites küçültüp araç öne yığılınca da geliyordu. Denerim alınca, değişmezse artık alır kaçarım aracımı. Yirmi kişinin çalıştığı yerde yapmazlarsa.
 
M
Gaza basarken geliyordu halbuki ses. Hatta devir düşünce titrer ya, o titreme ile ya da vites küçültüp araç öne yığılınca da geliyordu. Denerim alınca, değişmezse artık alır kaçarım aracımı. Yirmi kişinin çalıştığı yerde yapmazlarsa.
😂 yığılmada gazlamadada gelir
 
Buna benzer olay 1 hafta once kadar yasadim, paket tas yolda yola kum sermisler donerken cok dusuk hizda arabanin on sol tekerini kaldirima vurdum savrulma ile arka sol tekerde kaldirima vurdu, aracin direksiyonu saat yonunun tersine 7 derece dondu yani ayar kacti, sonrasinda araci aldim ustaya goturdum, arabayi liftle kaldirdilar altta yamulan kirilan ayari kacan parca goremediler, sonra aldim arabayi rot balansa goturdum direksiyon ayarini duzelttiler, 1 hafta kullan sonra tekrar gel dediler, araci bir hafta kullandim, rot balansci arabayi aldi kullandi aracin amortisorlerini degistir gel makinaya baglayip ayar yapalim dediler, parcaciya gittim on arka amortisor takimini aldim yaklasik 650 lira verdim maysan marka, ustama gittim amortisorleri degistirttim ve tekrar rot balansa gittim, makinaya bagladilar ayarlari yaptilar test surusune gittik arabanin yuruyrni duzeldi eski haline geldi, lastiklerde hafif ugultu var dedim, tekrar buyuk araclara balans ayari yaptiklari makina ile kotrol ettiler 2 lastigin bilyalarindan geldigini soylediler ve en kisa zamanda bilya degisimi yapacagim

SM-M315F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Buna benzer olay 1 hafta once kadar yasadim, paket tas yolda yola kum sermisler donerken cok dusuk hizda arabanin on sol tekerini kaldirima vurdum savrulma ile arka sol tekerde kaldirima vurdu, aracin direksiyonu saat yonunun tersine 7 derece dondu yani ayar kacti, sonrasinda araci aldim ustaya goturdum, arabayi liftle kaldirdilar altta yamulan kirilan ayari kacan parca goremediler, sonra aldim arabayi rot balansa goturdum direksiyon ayarini duzelttiler, 1 hafta kullan sonra tekrar gel dediler, araci bir hafta kullandim, rot balansci arabayi aldi kullandi aracin amortisorlerini degistir gel makinaya baglayip ayar yapalim dediler, parcaciya gittim on arka amortisor takimini aldim yaklasik 650 lira verdim maysan marka, ustama gittim amortisorleri degistirttim ve tekrar rot balansa gittim, makinaya bagladilar ayarlari yaptilar test surusune gittik arabanin yuruyrni duzeldi eski haline geldi, lastiklerde hafif ugultu var dedim, tekrar buyuk araclara balans ayari yaptiklari makina ile kotrol ettiler 2 lastigin bilyalarindan geldigini soylediler ve en kisa zamanda bilya degisimi yapacagim

SM-M315F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çok geçmiş olsun. Bana amortisör ve rot balans ile ilgili bir bilgi vermediler, sorayım bakmışlar mı. Bir yerde sorun olunca başka çok fazla yer etkileniyor, bir de anlamayan yere düşersek vay halimize :( onu değiştir, bunu al... Umarım düzeltirler araçlarımızı. Yol çalışmasına, kasise uyarı tabelası koymayana da içimden sayıyorum.
 
Geri
Üst