Corsa d makyajlı kasa değişmiş.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ourcorsa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Şase ve platform aynı değişiklik yok.
Dış tasarımını, Adam'la başlayan yeni tasarım diliyle yenileyip, aracın sürüş dinamiklerinde iyileştirmelere gidilmiş.
Bu segment için GM, PSA ile ortak platform geliştirmek için ortaklık yapmıştı bir sene öncesine kadar, sonra ürün vermeden iptal ettiler.
 
Tam kasa belirsiz olsa Corsa E ile beraber araçlar aynen adam da olduğu gibi kişiselleştirilebilir geniş bir yelpaze ile gelecek.
ayrıca kasa yenilenmesinin arkasından 1.2 100 Beygir yenilenmiş active select şanzıman ile SIDI motorda Türkiye Pazarına giriş yapacak diye biliyorum
 
arkası aynı olursa satmaz bu kasa.
radikal bir kasa değişimi olması lazım. astradaki gibi
bağımsız süspansiyona geçmeli.
4 camı otomatik olmalı. dijital klima olmalı yağmur sensörü far sensörü olmalı. torpido aydınlatması olmalı artık. rakiplerinde çoğu var. esp zaten zorunlu olacak...
 
D kasa makyajlandığında bile rakiplerine göre tasarım açısından zayıf kalmıştı arkasında bir değişiklik yapılmayınca. Bu aracın hedef kitlesi belli, tasarıma önem veren yaş grubu. D'nin makyajı ardından Fiesta makyaj geçirdi, Clio tarihinin en iyi ve en çarpıcı kasasıyla geri döndü, en son Polo hafif bir makyaj yaptı...

Fatih'in de dediği gibi sağlam bir değişim gerekiyor en geç 2015'te. Güçlü ikinci eliyle, geçmiş karnesiyle gene tutunur pazarda ama değişiklik yapmazsa çok güç kaybeder.
 
Cam olayına deli oluyorum.

arkası aynı olursa satmaz bu kasa.
radikal bir kasa değişimi olması lazım. astradaki gibi
bağımsız süspansiyona geçmeli.
4 camı otomatik olmalı. dijital klima olmalı yağmur sensörü far sensörü olmalı. torpido aydınlatması olmalı artık. rakiplerinde çoğu var. esp zaten zorunlu olacak...
 
arkası aynı olursa satmaz bu kasa.
radikal bir kasa değişimi olması lazım. astradaki gibi
bağımsız süspansiyona geçmeli.
4 camı otomatik olmalı. dijital klima olmalı yağmur sensörü far sensörü olmalı. torpido aydınlatması olmalı artık. rakiplerinde çoğu var. esp zaten zorunlu olacak...

Yalniz Astrada bagimsiz suspansiyona gecilmedi ki. Torsiyon çubuğuna watt baglanti eklendi o kadar.
Onun getirdigi stabilite ile kazik sertligindeki suspansiyonlari biraz yumusatma imkani bulup konforu artirdilar
 
Geri
Üst