corsa d essentia için tavsiyeleriniz

Vladimir

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
3,110
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ya nasıl da emin konuşuyorsunuz hele size ne demeli 16 jant sahibi corsacı nerden vardınız yorulduğu kanısına , ufak atın biraz ufak , jant şayet ağır değilse ki orijinal jantlar her zaman daha hafiftir diferansiyelin çevirebileceği çapın dışına çıkmazsanız hiçbir sorun yaşamazsınız , nereden türediyse şu motor yoruluyor muhabbeti önüne gelen 16 takma 17 takma aman yorulur yapmayın allah aşkına ya bu siteden yararlanan insan sayısını bi düşünün burda kalkıpta yanlış yorum yaparsa geri kalan insanlar ne yapsın , herkes kulaktan dolma bilgilerle hareket ediyor nereye kadar bakın corsa d nin diferansiyeli d kasaya özel ve lastik çap ölçüleri dışına çıkmadıysanız hiçbir sorun yaşamazsınız bunca mühendis dangalakmı yahu biz sizmi akıllısınız çap dışına çıkılmadığı sürece akselesyonda oluşan kayıplarınızı farketmeniz imkansız bunu 0-100e dökersek milisaniyelik gecikmeler olurki bunu zaten normal şartlarda kimse farkedemez i ayrıca motor yorulmaz diferansiyel çevirmekte zorlanır ancak standardın dışındaki ölçülerde
 

Mel-a-ku

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
3,983
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
bana da motor yorulması kelımesı saçma gelıyo. aktarmada guc kaybı , zorlanma vs olabılır ama motorun yorulması de ne oluyokine?
 

erayerdem

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Ocak 2009
Mesajlar
16
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşım ben ezbere konuşmuyorumki. sonuçta jant büyüdükçe ağırlığı da doğal olarak artıyor. belki biz bunu hissedemiyoruz doğru , ancak aracın motor hacmi küçük olduğu için bunlar illa ki performansa etki ediyor. 1.2 motorda her ne kadar ölçülerin dışına çıkmasak da 16 ve 17 jantta performans ve tüketim etkilenir diye düşünüyorum.
 
Son düzenleme:

Vladimir

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
3,110
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
ya bakın işte şunu anlamamakta direniyorsunuz önemli olan motor hacmi değil diferansiyel , diferansiyel bu ölçüyü çeviremeyecek olsa yada zorlanıcak olsa neden mühendisler bu jantı buaraca opsiyon sunsun tüm olay görüntüde mi sanıyorsunuz
 

BLU

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
48
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
kaldıracağı ölçüler vardır...ama şöyle birşey bu..

ters orantıdan düşün -->bi bilgisayar msla 4gb kadar ram kaldırabiliyor..ama sen ona 2 takıyorsn..ikisi de uyuyor ama performansa etki edebiliyor....
 

faithless1905

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
2,823
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
ben metal yorgunluğu duydum ama motor yorgunluğu duymadım bu kadar ayrıntıya girecek olursanız...o zaman aracınıza kesinlikle ağır kişileri bindirmeyin deponuz kesinlikle full gezmeyin vs vs gibi sonuçlarda çıkar zaten herşeyin bir ideali vardır sen tutupta kocaman jant takarsan olmaz tıpkı 39 numaralı ayağa 42 numara ayakkabı almak gibi birşey bence
 
Üst