- Katılım
- 8 Ara 2014
- Mesajlar
- 9
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 32
Forumda ve diğer sitelerde araştırma yaptım fakat net olarak problem benimkiyle aynı değil o yuzden konuyu actım yardımcı olursanız fena memnun olcam.
2008 Model Corsa D 1.2 Twinport Enjoy aracım ilk çalışmada ilk marşı almıyordu marş süresi önemli değildi ister 2 sn. ister 15 sn. çalıştıktan sonra ise stop etti etcek derecesinde tekliyor gaz yemiyor.Patlatma sesi geliyor.(Isınınca tekar çaışmada problemsiz çalışıyor.) Zavolli LPG var üzerinde gaza geçince motor normal düzenine geçiyor.Fakat belirtmek isterim 7000-8000 devir arasında çalışıyor.İlk çalışmada rolenti 1100 gibi olması gerekmez mi ? Isındıkça devrin düşmesi gerekmez mi?
Gaz kelebeğinin oldğu yeri temizledim kurum çıktı sorun düzelmedi.
Carbon clear yapıldı sorun düzelmedi.
Depoya katkı maddesi konuldu düzelmedi.
Tamirciye gittiğimde ise yakıt sistemindeki basınç düştügünü bu yuzden depodan motora gelene kadar olan zamanda motor tekliyor dedi.Şamandıra sökülerek geri dönüş üzerinde bir oring değiştirildi ve bir süre benzinde kullanmam söylendi.
Aynı şekilde söyleneni yaptım sorun yoktu.Lpg ye geçtiğimde 2 günde sorun eski haline döndü.
Bu durumda aynı mantık üzerinden pompa geri kaçırıyor basınç düşürüyor olabilir mi? Pompa değişecek yanı.
Enjektörler temizlenmesi yada bakılması gerekir mi?
Sensörlerden gelen bir arıza olabilir mi ?
Yardımlarınız için teşekkürler.
2008 Model Corsa D 1.2 Twinport Enjoy aracım ilk çalışmada ilk marşı almıyordu marş süresi önemli değildi ister 2 sn. ister 15 sn. çalıştıktan sonra ise stop etti etcek derecesinde tekliyor gaz yemiyor.Patlatma sesi geliyor.(Isınınca tekar çaışmada problemsiz çalışıyor.) Zavolli LPG var üzerinde gaza geçince motor normal düzenine geçiyor.Fakat belirtmek isterim 7000-8000 devir arasında çalışıyor.İlk çalışmada rolenti 1100 gibi olması gerekmez mi ? Isındıkça devrin düşmesi gerekmez mi?
Gaz kelebeğinin oldğu yeri temizledim kurum çıktı sorun düzelmedi.
Carbon clear yapıldı sorun düzelmedi.
Depoya katkı maddesi konuldu düzelmedi.
Tamirciye gittiğimde ise yakıt sistemindeki basınç düştügünü bu yuzden depodan motora gelene kadar olan zamanda motor tekliyor dedi.Şamandıra sökülerek geri dönüş üzerinde bir oring değiştirildi ve bir süre benzinde kullanmam söylendi.
Aynı şekilde söyleneni yaptım sorun yoktu.Lpg ye geçtiğimde 2 günde sorun eski haline döndü.
Bu durumda aynı mantık üzerinden pompa geri kaçırıyor basınç düşürüyor olabilir mi? Pompa değişecek yanı.
Enjektörler temizlenmesi yada bakılması gerekir mi?
Sensörlerden gelen bir arıza olabilir mi ?
Yardımlarınız için teşekkürler.