Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
araştırmalar sonucu belirtilen hiç bir özelliği sağlamadığı ortaya çıkmıştır bu tür ürünlerin o yüzden kullanmamaya karar verdim oy kullanan bütün arkadaşlara teşekkür edeyorum
şuan gerek yok. borun mantığı yüksek km yapan araçlarda içerideki yanmadan oluşan kurumları temizler. senin araban henüz yeni herhalde şuan için gerek yok. ayrıca bor her zaman kullanılmaz. yağ değişimi yapılır. ardından 400 - 500 km yol yapıldıktan sonra kullanılır.
örneğin aracım 111bin kmde fazla kullanmıyorum.
yağını yeni değiştirdim. yaza doğru yine değiştiririm.
değişimden sonra şehir içinde biraz km yapıp ardından uzun yola giderken bor katkısı kullanacağım.
araba belli hızda uzun km gitmesi önemli o nedenle böyle bir yöntem uygulayacağım.
bildiğim ve güvenilir kişilerden aldığım tavsiyeler bunlar.
ama kendim henüz denemedim.
ben 190.000 km de iken bor power koydum bariz bi farkini goremesemde olumlu yorumlar aldigim icin ekledim motor yagina.. ama taze motora gerek yok bence.
Bor u genellikle yüksek km yapmış araçlara tavsiye ederler ve yağ üreticileri yağın formülünü bozabileceğini düşünerek her türlü katkıyı tavsiye etmezler.
motorun ömründe kısalma olmasın istemiyorsan bakımlarını aksatma. servis 15.000 km desede 10.000 km de bir yağını ve filitrelerini düzenli değiştir yağ olarak full sentetik mobil 0w/40 tavsiyem olur. 10w/40 gm ler bana güven vermiyor : ))) . bunu yanısıra periyodik bakımlarınıda ihmal etme örneğin 4 yıl veya 60.000 km de bir tiriger setini mutlka değiştir tiriger bir koparsa herşey çöp olur.
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.