E
engink61
Bilgi Girilmemiş
Arkadaşlar merhaba,
2008 corsa d 1.3cdti 90 bg sahibiyim (25000km) Başımdan geçen ilginç bir olayı paylaşmak isterim. Aracım özellikle 3.ve 4. viteste 2-4 bin devir arası ani devirleniyor fakat ivmelenmiyordu. Klasik debriyaj kaçırma problemi tanısı opel yetkili servis tarafından konuldu ve 1000 küsür liralık bir servis masrafı talep edildi.
Bende garantimin dolmasından mütevellit aracı özel bir servise getirerek baskı balata değişimi yaptırdım. Problem düzeldi ancak bu seferde debriyaj eskisine göre çok sertleşti. Ondan sonra bilya-alt merkez değişimi yapıldı.%30 daha yumuşamasına rağmen debriyaj tabiri caizse hala mancınık gibi ayağımı çekerken ayağımı geri atacak kadar sert. ( gerilmiş yayın geri atması gibi.)
Araç avrupa yakasında bulunan 2 opel servisine ve 2 özel servise götürülmesine takılan malzemelrin orjinal Luk ve GM olmasının teyid edilmesine, her ihtimale karşılık hidrolik ve şanzıman yağlarının kontrol edilmesine rağmen problemin nedeni bulunamadı.
Tek çare değişmeyen tek debriyaj aksamı olan debriyaj üst merkezinin değişimi olarak öne sürüldü. Bu parçada türkiyede yok
)) Almayandan sipariş verildi ve 2 hafta içinde temin edilecek ve sorunumu çözeceğinin kesin garantisini göremiyorum.
Başına böyle bir olay gelen var mıdır?
Yardımlarınızı rica ediyorum & selamlar.
2008 corsa d 1.3cdti 90 bg sahibiyim (25000km) Başımdan geçen ilginç bir olayı paylaşmak isterim. Aracım özellikle 3.ve 4. viteste 2-4 bin devir arası ani devirleniyor fakat ivmelenmiyordu. Klasik debriyaj kaçırma problemi tanısı opel yetkili servis tarafından konuldu ve 1000 küsür liralık bir servis masrafı talep edildi.
Bende garantimin dolmasından mütevellit aracı özel bir servise getirerek baskı balata değişimi yaptırdım. Problem düzeldi ancak bu seferde debriyaj eskisine göre çok sertleşti. Ondan sonra bilya-alt merkez değişimi yapıldı.%30 daha yumuşamasına rağmen debriyaj tabiri caizse hala mancınık gibi ayağımı çekerken ayağımı geri atacak kadar sert. ( gerilmiş yayın geri atması gibi.)
Araç avrupa yakasında bulunan 2 opel servisine ve 2 özel servise götürülmesine takılan malzemelrin orjinal Luk ve GM olmasının teyid edilmesine, her ihtimale karşılık hidrolik ve şanzıman yağlarının kontrol edilmesine rağmen problemin nedeni bulunamadı.
Tek çare değişmeyen tek debriyaj aksamı olan debriyaj üst merkezinin değişimi olarak öne sürüldü. Bu parçada türkiyede yok

Başına böyle bir olay gelen var mıdır?
Yardımlarınızı rica ediyorum & selamlar.