Corsa C Marş Vermeden Önceki Sorun(anahtar Çevirdikten sonra)

WirLebenAutos

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Haz 2013
Mesajlar
47
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
34
Merhaba;

Benim sorunum arkadaşlar,anahtarı sokuyorum çeviriyorum marş'a basmadan önce yanan ışıklarda önceden sol taraftaki Araba İşareti(Motor İşaretinin altındaki,Araba ve Anahtar resmi bulunan ışık).Bu ışık ABS,EBS ışığı ile sönerdi fakat son zamanarda sönmüyor.Sizce sorun ne olabilir?
 
Aracın çekişinde herhangi bir sorun olmasa dahi aracı tech 2 cihazına bağlatıp sorun olup olmadığını kontrol ettirin. Benim aracımda aynı durumdayken hava akışmetre sorunu vermişti. Hava akışmetre temizlendikten sonra o arızayıda silerlerse bidaha o uyarı çıkmaz.
 
Aracın çekişinde herhangi bir sorun olmasa dahi aracı tech 2 cihazına bağlatıp sorun olup olmadığını kontrol ettirin. Benim aracımda aynı durumdayken hava akışmetre sorunu vermişti. Hava akışmetre temizlendikten sonra o arızayıda silerlerse bidaha o uyarı çıkmaz.

Hocam iyi demissinde benim arabada km gostergesinde İNSP de yazmiyor ceviriyorum isiklar yaniyor sonmesi gereken isik sonmuyor.Senin arabada İNSP yaziyormuydu..?
 
onunla insp yazısının bir bağlantısı olduğunu sanmıyorum. insp yazısı aracın bakım zamanının geldiğini gösteriyor zaten. Bende insp yazıyordu ama bazen o dediğiniz ışık yanıyor bazen kontağı açtıktan sonra diğer ışıklarla sönüyordu. insp yazısı yanmasına ragmen hava akışmetre temizlendikten sonra o ışık diğer ışıklarla birlikte sönmeye başlamıştı.
 
Motorunuza ait detayları paylaşırsanız daha net bilgiler verilebilir.
 
onunla insp yazısının bir bağlantısı olduğunu sanmıyorum. insp yazısı aracın bakım zamanının geldiğini gösteriyor zaten. Bende insp yazıyordu ama bazen o dediğiniz ışık yanıyor bazen kontağı açtıktan sonra diğer ışıklarla sönüyordu. insp yazısı yanmasına ragmen hava akışmetre temizlendikten sonra o ışık diğer ışıklarla birlikte sönmeye başlamıştı.
Hocam senin dediğin hava akışmetresi nerede acaba?Resimde bulunan bi yerlerde mi ?Akışmetre deyince aklıma şey geldi.Geçen benim arabanın boğaz kelebeğenin orada bi boru çıkmış kontoğı çevirirken PITSS etti sonra 1 saate yakın i süre rölanti de 3-4 bin devirde çalıştı :rakir: ve hava motoru motora yeterli havayı üretemedi sanırsam.Acaba o bir saatlik süre içinde açıkta kalan yerlerden birinde bu Hava Akışmetresine toz vs. birikmiş olabilirmi?(aklıma ilk gelen bu)

p99zs.jpg
 
Filtre borusunda, filtre kutusuna yakın olan gri soketli yer.
 
Fotoğraftaki araç Corsa değil, yanıltıyor, motoru nedir aracınızın, benzinli ise (Z14XE) hava filtre kutusunun girişinde boru üzerine soket ile bağlıdır.
 
Geri
Üst