Corsa C 2500 Devir Problemi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan TRgino
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

TRgino

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Eki 2017
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Merhaba
1 yıldan fazlası corsa c kullanıyorum. araç 2004 model 150bin de dizel. 1.3 cdti.
son 1 aydır 2500 devirde bazı garip problemler oluyor.
şöyle ki. ani hızlanmalarda veya bazen normal kullanımda da 2500 devire geldiğinde birde devir ibresi 3000 devire vurup tekrar 2500 devir civarına düşüyor, bu esnada sanki araba gaz yemiyor gibi oluyor sonra araç birden kendini öne atıp toparlıyor.
bu problemi ilk başlarda nadir oluyordu fakat artık bahsettiğim devir aralığında nerdeyse sürekli yapıyor.
neden kaynaklanıyor olabilir ve sorun çözümü için istanbul avrupa yakasında usta tavsiyelerinizi yazabilirseniz memnun olurum.

ikinci bir konu ise dediğim gibi araç 150bin i geçti bunlarda triger kayışı zincirmiş ve 300bin e kadar gidebilir diyorlar. tecrübelerinize dayanarak triger setini değiştirtmem gerekli midir?

herkese teşekkürler.
 
Merhaba
1 yıldan fazlası corsa c kullanıyorum. araç 2004 model 150bin de dizel. 1.3 cdti.
son 1 aydır 2500 devirde bazı garip problemler oluyor.
şöyle ki. ani hızlanmalarda veya bazen normal kullanımda da 2500 devire geldiğinde birde devir ibresi 3000 devire vurup tekrar 2500 devir civarına düşüyor, bu esnada sanki araba gaz yemiyor gibi oluyor sonra araç birden kendini öne atıp toparlıyor.
bu problemi ilk başlarda nadir oluyordu fakat artık bahsettiğim devir aralığında nerdeyse sürekli yapıyor.
neden kaynaklanıyor olabilir ve sorun çözümü için istanbul avrupa yakasında usta tavsiyelerinizi yazabilirseniz memnun olurum.

ikinci bir konu ise dediğim gibi araç 150bin i geçti bunlarda triger kayışı zincirmiş ve 300bin e kadar gidebilir diyorlar. tecrübelerinize dayanarak triger setini değiştirtmem gerekli midir?

herkese teşekkürler.
baski balata


MI MAX cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
sadece opel ozel.servse gotrmni tvsye ederm volant baski balata debriyaj bilyasi +iscili 2 bin civari masrf edersn volant basli basna 900 civari zorunlu degilse degstrme bnce yayliysa volantsa yenisini sabit al almicksanda ustndekini sabite cevirin

MI MAX cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
arac. manuel herlde sormadm.ama

MI MAX cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Kanımca sente atlatmış olabilir.

SM-A710F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Merhaba
1 yıldan fazlası corsa c kullanıyorum. araç 2004 model 150bin de dizel. 1.3 cdti.
son 1 aydır 2500 devirde bazı garip problemler oluyor.
şöyle ki. ani hızlanmalarda veya bazen normal kullanımda da 2500 devire geldiğinde birde devir ibresi 3000 devire vurup tekrar 2500 devir civarına düşüyor, bu esnada sanki araba gaz yemiyor gibi oluyor sonra araç birden kendini öne atıp toparlıyor.
bu problemi ilk başlarda nadir oluyordu fakat artık bahsettiğim devir aralığında nerdeyse sürekli yapıyor.
neden kaynaklanıyor olabilir ve sorun çözümü için istanbul avrupa yakasında usta tavsiyelerinizi yazabilirseniz memnun olurum.

ikinci bir konu ise dediğim gibi araç 150bin i geçti bunlarda triger kayışı zincirmiş ve 300bin e kadar gidebilir diyorlar. tecrübelerinize dayanarak triger setini değiştirtmem gerekli midir?

herkese teşekkürler.
150de degistirmek iyi yag pompasinida unutma arac kendine geliyor
 
Merhaba
1 yıldan fazlası corsa c kullanıyorum. araç 2004 model 150bin de dizel. 1.3 cdti.
son 1 aydır 2500 devirde bazı garip problemler oluyor.
şöyle ki. ani hızlanmalarda veya bazen normal kullanımda da 2500 devire geldiğinde birde devir ibresi 3000 devire vurup tekrar 2500 devir civarına düşüyor, bu esnada sanki araba gaz yemiyor gibi oluyor sonra araç birden kendini öne atıp toparlıyor.
bu problemi ilk başlarda nadir oluyordu fakat artık bahsettiğim devir aralığında nerdeyse sürekli yapıyor.
neden kaynaklanıyor olabilir ve sorun çözümü için istanbul avrupa yakasında usta tavsiyelerinizi yazabilirseniz memnun olurum.

ikinci bir konu ise dediğim gibi araç 150bin i geçti bunlarda triger kayışı zincirmiş ve 300bin e kadar gidebilir diyorlar. tecrübelerinize dayanarak triger setini değiştirtmem gerekli midir?

herkese teşekkürler.
150 binde triger degistirmek iyi yag pompasinida unutma arac kendine geliyor
 
Geri
Üst