- Katılım
- 25 Eki 2011
- Mesajlar
- 31
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Uzun zamandır çözmek istediğim,sağlık sorunlarım nedeniyle sürekli ertelediğim bu can sıkıcı arızayı bugün tamir ettim..
Mazot pompasının arka tarafında bulunan ve herkesin mazot basınç sensörü diye bilinen parçanın adı aslında avans sensörüymüş..
İkitelli O.s.b Bağcılar Güngören Sanayide bulunan Denso servisi Gemici Dizelden 096360-0760 numaralı parçayı 330 TL ye aldım (yılbaşından önce 270 idi)
Sonra Beylikdüzündeki küçük atölyemde işe koyuldum.
Önce üst beyini sökerek işe başladım,pompa üstündeki tüm soketleri söktüm,sonra pompa beyni ardından da pompanın arka tarafındaki muhafazayı söktüm,pompayı komple sökmeye üşendiğim için alttan sökerim diye başladım işe ama sandığım kadar kolay olmadı,2 adet alyan başlı civata ile pompanın arkasında şanzımana bakan tarafta çok zor bir yerde duran avans sensörünü söktüm..Manzara felaketti,mazot sadece kablolardan yürümemiş artık sensörün kenarlarından dışarıda kaçırmaya başlamış
Buraya kadar bir sorun yoktu ama tek parmakla sensörün motor tarafında kalan civatayı tutturmak boşluğunu almak yaklaşık 1.5 saatimi aldı
civataları alyan ile iyice sıktıktan sonra geldi sıra mazot temizliğine..Önce sensörün soketine sonra diğer tüm soketlere dakikalarca hava tutarak mazotun tahliyesini sağladıktan sonra,üst beyini solvent ve hava ile temizleyip yerine taktım..
Marşa bastım 1 saat araba çalıştı kontrol ettim gaz verdim 4000-5000 bastım herhangi bir kaçak yok Allaha şükürler olsun..
Şimdi sıra geldi yarın sabah Mehmet Gazihan'a gitmeye.Mehmet ustayla konuştum yarın sabah gidip aracımızı chip liycez İnşallah yaza bomba gibi gireceğiz..
Neyse fazla laf kalabalığı yaptım,aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varsa okuyup fikir edinebilirler diye düşündüm..
Saygılar.





Mazot pompasının arka tarafında bulunan ve herkesin mazot basınç sensörü diye bilinen parçanın adı aslında avans sensörüymüş..
İkitelli O.s.b Bağcılar Güngören Sanayide bulunan Denso servisi Gemici Dizelden 096360-0760 numaralı parçayı 330 TL ye aldım (yılbaşından önce 270 idi)
Sonra Beylikdüzündeki küçük atölyemde işe koyuldum.
Önce üst beyini sökerek işe başladım,pompa üstündeki tüm soketleri söktüm,sonra pompa beyni ardından da pompanın arka tarafındaki muhafazayı söktüm,pompayı komple sökmeye üşendiğim için alttan sökerim diye başladım işe ama sandığım kadar kolay olmadı,2 adet alyan başlı civata ile pompanın arkasında şanzımana bakan tarafta çok zor bir yerde duran avans sensörünü söktüm..Manzara felaketti,mazot sadece kablolardan yürümemiş artık sensörün kenarlarından dışarıda kaçırmaya başlamış
Buraya kadar bir sorun yoktu ama tek parmakla sensörün motor tarafında kalan civatayı tutturmak boşluğunu almak yaklaşık 1.5 saatimi aldı

civataları alyan ile iyice sıktıktan sonra geldi sıra mazot temizliğine..Önce sensörün soketine sonra diğer tüm soketlere dakikalarca hava tutarak mazotun tahliyesini sağladıktan sonra,üst beyini solvent ve hava ile temizleyip yerine taktım..
Marşa bastım 1 saat araba çalıştı kontrol ettim gaz verdim 4000-5000 bastım herhangi bir kaçak yok Allaha şükürler olsun..
Şimdi sıra geldi yarın sabah Mehmet Gazihan'a gitmeye.Mehmet ustayla konuştum yarın sabah gidip aracımızı chip liycez İnşallah yaza bomba gibi gireceğiz..
Neyse fazla laf kalabalığı yaptım,aynı sorunu yaşayan arkadaşlar varsa okuyup fikir edinebilirler diye düşündüm..
Saygılar.





Son düzenleme: