corsa 1.7 dtı kritik sistem hatası

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan zeka
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

zeka

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
211
Tepkime puanı
0
Puanları
0
daha öncede konu açmıştım aracımda 100 bazen 130 km hızda arıza lambası yanıyordu ve eksozdan ani gaz basıp kesmelerde kapkara duman çıkıyordu aracın periyordik bakımı motor yağ filtreleri trigeri devirdaimi ön takımı yapıldı hiç bir değişiklik yok arıza kodu 1 1 2 5 selenoid valfi değişti 200 lira para harcadım sorun devam etti şimdi birkaç seçenek var enjektörlerde sorun var değişmesi veya tamiri gerekiyor ama bu hata kodunu bu sebeptenmi veriyor diğer seçenek usta motor kurum bağlamış dedi 800 en aşağı masraf işin kötü tarafı bu ikisinide yaptırsam yinede kesin çözüm olmayabilir manifoldlar dedi bir ustada gerçekten can sıkıcı bir durum.
 
Enjektörde bildiğim memeler (üzerinden çıkanla aynı numaraya sahip ve orjinal Delphi marka) değiştirilebiliyordu. Bir araştırmanızı öneririm.
 
Enjektörde bildiğim memeler (üzerinden çıkanla aynı numaraya sahip ve orjinal Delphi marka) değiştirilebiliyordu. Bir araştırmanızı öneririm.

teşekkürler. peki gittiği yere kadar kullanmamın bana extra bir sorunu olurmu sorunu büyütürmü ekonomik olarak biraz sıkışık olduğum için selenoid valfine harcadığım 200 lira bile beni borçlandırdı.
 
zekı 5 dakka once attıgım mesajım geldımı sana??
 
ne oldu sorun sonuç ne?düzeldimi araç
 
P1125 iki arıza belirtir ya selenoit valfı yada potensiometre konumu...
yani valf değişti ise geriye potensio kalıyor bundada sokete bakmakta öncelikle yada değişmekte yarar var
ilk önce ise vakum hortumlarında kaçak varmı diye bakmakta
 
pompayı kontrol ettirin derim.... bu tarz hataları farklı hata kodlarıyla pompa arızaları veriyor dti lerde ama iyi bir usta bulmanız gerekli...
 
usta önemli arabanda sorun olabılır ama sorunun buyugu ustanda
 
pompa beyni denense bi ihtimal
 
potensio nedir acaba.
 
Geri
Üst