Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
eskiden filinta 52 mobilette diye mobilet vardı yolda üst kapak contası patladımı forr furr gurr der yolda kalırdı. o ses aynı o sese benziyor...
77.000 de arabayı aldım kontagı çevirdim abs agirbag lambası söndü bastım marşa araba kibrit gibi çalıştı gezdim geldim bozuk yola vurdum çevre yoluna cıktım rampaya vurdum araba çetik gibi vınnn...
gittim galerici arkadaşa aletle boya kalınlığını ölçtürdüm gram boya yok ben arabanın boyasız olmasına hasta oldum darbede illa macun zamanla çatlıyor çürüme yapıyor bu araba rengi ilginç ve kazasız olmasına hasta oldum oky dedik anlaştık arabayı aldım...
sanayi ye gittim yıkatayım koltuk kılıfı felan alayım dedim durdum 1 çay içtik
marşa bastım for fur çalışmadı...
1 iki üç derken for fur gur zorla çalıştı bide arıza lambası yandı...
şerefsiz araba dedim almadan önce araba saat gibiydi parayı verdim uyuzluğu tuttu neyse bastım merkez ana servise bilgisayara bağlattım egzos manifotu yazdı bilgisayar... aracın sahibini aradım abi gecen aksam emanet vermiştim normal mazot almış kırsal motorin ondandır bitince euro dizel al düzelir dedi. serviste evet abi yakıttan olabilir dedi gönül rahatlıgıyla bin bişey olmaz dedi...
mazot bitti eurodizel fulledik motor temizleyici oktan artırıcı var abi dediler onuda döktüler yine bi deişiklik yok kontak erken basarsan çalışmıyor abs lambası söndükten sonra basarsan yine çalışmıyor kontagı açınca abs lambası sönmeye yakın sönmeden basarsam kibrit gibi alıyor du çalışıyordu.
bindik 4 ay geçti 15 aralık günü sabahı araba bidaha çalışmadı 20.ci denememde araba çalıştı çok korktum ya akü biterse diye alahtan çalıştı gittim sanayiye bu araba çalışmıyor ısıtma bujisine bakın dedim üstten kapakları açtılar kabloyu değdirdiler abi bişi yok çalışıyor dedi. beni delirtme sök şunları dedim söktü akü ye tutu 1 i iyi yanıyor 1 sönük yanıyor 2 si hiç yanmıyordu aydınlatmıyordu üzerinde bosh 216 mı ne yazıyodu hatırlamıyom aynısından 4 tane taktırdım arab çalıştı hah şöle dedim iyi çalışıyor ama iştahsız arkadaşımda opel combo cityplas var o daha dokanmadan çalışıyor benimki ona göre 2 3 tur geç alıyordu.
araba sabahları soğukken kibrit gibi çalışıyordu ısındımı biyerde durdummu sonra zor çalışıyorduaradan 10 ay geçti araba 101.000 oldu
şimdide 2 haftadır sabahları uyuzluk ediyor far fur gurt 3 dört denemede çalışıyor çalıştımı 3 beş km gezince stop ettimmi kibrit gibi yine çalışıyor ama motor soğudumu yarım saat sonra yine çalışmıyor
ısıtmalara bak dedim baktılar yine sökmediler tepesine kabloyla gezelediler cart curt çımgı çıkıyor tamam abi ısıtma bujilerinde sorun yok dediler
birisi egr si pistir ondan çalışmaz dedi söktü hortumu egr arkası turboya giden boru galiba içi çamur gibi oky dedim kafam yattı hava filtreden egr manifot baca turbo hortumuna kadar cıkardık içi leş gibi egr kitlemiş oynamıyordu mazotla diş fırçasıyla ucu egri şiş kebap şişiyle kaşı fırçala ayna gibi yaptık tazikli basınçla mazotla yıkadık gıcır gıcır yeni gibi oldu geri taktık büüyük bi heycanla mastık marşa çalıştı kibrit gibi vardım eve
sabah oldu yine çalışmıyor deli oldum
abi gördün kiri dedi bence motorun üst kapagını açıp siboplarıda böle temizlememiz lazım dedi şanzumanı indirek o çaldırtı forultuda oynar volanttandır çalışırken marşı zorluyor dedi marş yeni yapılmıştı kömürü felan gereksiz yere deişti bunun bence volanı deişmeli dedi iştahsızlıgı ondan dedi açmışken araba 100de debriyaj balatayıda deiştirek dedi
kafam allak bullak gittim enjektörcüye pompacıya bağladılar aleti ölçüler abi enjektörün çok güzel daha bu sana 50.000 gider iyi dedi ww.caddy si var pompacı enjektörcünün oky dedim cıktım
acaba kuvvetli bir marş motorumu alsam o işi çözermi ki?
motorun basarken zorlanması iştahsızlığını bi türlü anlayamadım
albea multijet 1.3 volanıyla debrej balatasımı taksam napsam of ya çözemedim bu işi
bitek 3 üncü vitese gecerken bazen dikkatli debreje basamazsam garç diye vites zor geçiyo rdebreje iyi basmazsam
mesele 1 2 4 5 vitese debreje %90 bassan sorunsuz geçiyor ama dalarsam 3 vitese geçerken %100 dibine kadar basmazsam garç diye nadiren 3 de ses geliyor onun için debrej balatasını deiştirsemmi demiştim
basrkenki çarıltıda volandanmı ki demiştim durum böle? ya sizlerin yorumu?
aslında opellerde belli başlı sorunlar var onlara yapaca bişey yok özellikle hararet, vites geçişleri ve yag yakma belli yaştan sonra bunlar ortaya çıkıyo benim arabam 2000 yılında sıfır almıştık ve 10 yıldır bizde 70.000 km hatasız bi araç gram boya ve hata yok buna ragmen araç sogukken 2 vitese geçerken araç kendi 4 takma yazın da biraz fazla dur kalk yapıldığında hararet 100 ün altına inmiyor servise sordum opel sıcağı sever diyor eger 100 den sonra sogutmayı açmassa sıkıntı diyor bide yağ yakma sorunu her opelde oldugu gibi bnimkinde de sorun var daha 2000 km oldu 1 lt yağ eksilmiş bnim arabam okadar özenli kullanıldığı halldeyse böyle sorun varsa diğer opelleri düşenemiyorum ama yinede corsamdan çok memnunum senin sorununda mar dinamosundan olabilir ama marş dinamosu bozuldunmu onun cözümü yok yapılma gibi yenisini alma zorunluluğu var onda da tekrar tekrar sıkıntı yapıyo arkadaşımda 1.4 corsa vardı bir kere sorun yaşadı bosh marka dinamo taktırdı yine sorun başladı voleo marka taktırdı yine devam etti en son aracı sattı
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.