Conta yaktım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan karabek
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
onu 10 bin km önce değismistim
Abdulkadir Bey geçmiş olsun..aracınız daha eğer orjinal ise 160 binde fazla sorun olmaz komple rektefe yapmayın usta baksın gerekeni yapsın ama mutlaka sübap contalarını değişsin sübaplarda fazla tutmuyorsa burda fiyatları bilmiyorum onları da değişsin ama bakın triger takımı değil ama triger kayışını mutlaka yenisini takın söküleni tekrar kullanmayın bu size bir 60km kafanızı rahat tutar.
 
Abdulkadir Bey geçmiş olsun..aracınız daha eğer orjinal ise 160 binde fazla sorun olmaz komple rektefe yapmayın usta baksın gerekeni yapsın ama mutlaka sübap contalarını değişsin sübaplarda fazla tutmuyorsa burda fiyatları bilmiyorum onları da değişsin ama bakın triger takımı değil ama triger kayışını mutlaka yenisini takın söküleni tekrar kullanmayın bu size bir 60km kafanızı rahat tutar.
abi nerdesin hastayım ben senin yorumlarına niye yazmadı bu adam diye bekliyorum aksamdan beri
abi simdi baska bi usta arkadasla konustum açalım contayı değiselim diyor ( sübap contaları da o sette var diye biliyorum ) kapak ölçüme gitsin eğer ordan segman kurtarır diye bi sonuç alırsak sadece segman değiselim diyor ortalama 1000 tl ye yağı filtresi biter diyor
baska bi abimizde piston gömlek değismisken ana ve kol yataklarıda mutlaka değis diyor sen ne dersin
 
Alt tarafı yapınca, kompresyon artacağından zayıf olan kısım olan üst kaçırmaya başlar. Yada tam tersi de olur. Tecrübelerle sabittir.
 
motor açılınca segman üst sübap kontrol edilsin contaları değişsin herşeyden önce gömlek ölçülsün onda fazla sorun yoksa ona uygun piston.. açılınca başında olacaksan ince gönye ile motor bloku ve kamşaft blokuna bak en azından düzkün olursa taşlama yaptırma ordan kurtarırsın hararet yapmayan motorda kolayca egim olmaz..
şimdi
segman piston 250
conta takımı 90
sübap ???
taşlama gerekmeye bilir
sübap contalar gerekirse sübaplar ???

inşallah bunla atlatırsın dediğim gibi hararet söz konusu olmadı ise kapak açıldığında başında ol ölçsün 0,1 mm tolerans var yani cetvelle boyuna enlemine koyduğunda aradaki boşluk...
inşallah ucuza kurtulursun tabii bizim burdakiler tahmin açılınca ne görülecek bilemeyiz ama şimdilik görünen bunlar
 
Son düzenleme:
kapakta dökülmeler olmuş kaynakla dolacak rektefeye gerek yok dedi gelip olçtüler bi aletle yarın alacağım insallah arabayı segman ve pistonda değisecek
 
Geçmiş olsun Kadir bey...korktuğunuz gibi masraflı olmadığına sevindim
 
kaynakla doldurup taşlayacaklar sağlıklı olur mu acaba
 
kaynakla doldurup taşlayacaklar sağlıklı olur mu acaba

Olur ya. Sanmam ki sorun çıkarsın ;)
 
kapakta dökülmeler olmuş kaynakla dolacak rektefeye gerek yok dedi gelip olçtüler bi aletle yarın alacağım insallah arabayı segman ve pistonda değisecek


geçmiş olsun.....korktuğunuz gibi olmamış...
Bu olayı çok gördüm...
Bizim merdiven altı üretilen antifrizler yapıyormuş bu olayı...Bizim usta böyle söyledi...içindeki kimyasallar eritiyormuş silndir kapağını.... bu yüzden dışarıdan ne antifriz nede yağ alıyorum.... ortalık sahte yağ-antifriz vb şey dolu .... :(
 
bizim usta ahtifiriz kullanmadığın için oldu dedi
 
Geri
Üst