Conta yaktım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan karabek
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
eh ıste onu dusunuyorum neden kandırmak olmadımı sızın kı tum motor ıcın erken yada gereklı degıl dıor bızım usta bencede degıl gıbı ama
sız neden yaptırdınız ve ne neden kandırmak sıkıntı bıtmıyor mu
 
Bak şimdi aracın motorunu indirdikten sonra kendi aracım için diyorum 140 000 de idi. 1500 TL masraf edip araca 140 000 devam edecek idim ve ileri de sorunlar çıkaracak idi. Biraz önce sordum ya sana binici misin? diye ben binici olduğumdan komple yaptırdım. 3000TL verdim ama saz gibi oldu ve şu anda yağı suyu zamanında bakılıyor ki bu ara 300 000 ile 400 000 KM rahat yapacak bundan adım kadar eminim. Ben olsam tam yaptırırım eğer binici isem. Elin eskisini alıp sanayiden çıkmaz olacağıma kendi eskimi yaptırır kafam rahat eder. Bu kadar basit.
 
sız tumden yaptırdınız yanı neler degıstınız acaba
 
sız tumden yaptırdınız yanı neler degıstınız acaba

Değişmeyen yeri kalmadı :)

piston takım olarak

Ana kol yatakları

Subap 8 tane

yağ pompası üst alt contalar

subap gay

bunların hepsi değişti şimdi faturaya baktım redtiviye için 2010 yılında 9 ayın 23 de 565 tl ödemişim
 
sız heralde rektefıyeden bı zaman sonra komple motor yaptırdınız dogru mu
 
İşte rektefiye edildi araç piston değişmeden ustalar ölçüm yaptı ve pistonlar takım olarak değiştir. Gram yağ eksilmez.
 
tamam ben onu yapacam ama kol yatakları falan onu pek anlamadım
contayı degıscez kapak taslanacak pıston ve segman degısecek subaplarda sıkıntı varsa onlarda degıscek b kadarını dusunuyorum ınsallah yeterlı olur ama komple gırısıpte 3000 tl falan dusunmuyorum
 
tamam ben onu yapacam ama kol yatakları falan onu pek anlamadım
contayı degıscez kapak taslanacak pıston ve segman degısecek subaplarda sıkıntı varsa onlarda degıscek b kadarını dusunuyorum ınsallah yeterlı olur ama komple gırısıpte 3000 tl falan dusunmuyorum

Maddi imkanları el veriyor ise tamamını yaptır dedim gibi binici isen.
 
üst kapak sökülüp sıbop kenarlarına,piston etek, segman yamuklugu, ve silindir yuzeyı asınma sevıyesıne bakmadan bısey soylemek boş,üst kapagın yüzeyi bozuksa,yenı kapak alınmaya kadar gıdılebılır,motor inince neyın ne odugu cıkar...
 
üst kapak sökülüp sıbop kenarlarına,piston etek, segman yamuklugu, ve silindir yuzeyı asınma sevıyesıne bakmadan bısey soylemek boş,üst kapagın yüzeyi bozuksa,yenı kapak alınmaya kadar gıdılebılır,motor inince neyın ne odugu cıkar...


en dogrusu bu oldu heralde :)
aracı kullanmadan cekıcı ıle bı gıdelım bakalım surup gıtmeye korkuyorum
yarın ne dıyecekler yada cumartesı baya moralım bozuk belkı yarın gıtmem buradan yazarım arkadaslar cok tesekkur ederım yorumlarınız ve tavsıyelerınz ıcın
 
Geri
Üst