- Katılım
- 16 Eyl 2007
- Mesajlar
- 17
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Selam,
2004 model Opel Combo 1.7 dizel bir aracım var oldukça memnun bir şekilde 6 aydır kullanıyor(d)um. 2 hafta önce araba kardeşimdeyken yolda kalmış. Servise çekildiğinde trigger kayışı problemi olduğu ve çok ucuz atlatıldığı söylenmiş ve kayış değiştirilmiş. Testler falan yapılmış. Yapılırken de kardeşim başındaydı arabanın. Sonra bitti diye teslim etmişler ve yaklaşık 70-80 kilometre sonra yine yolda kalmış araba. Şimdi 8,5 milyar istiyorlar onarım için.
Servisin iyi niyetli olduğundan eminim ve fakat anlayamadığım, ilk seferinde yapısal bir arıza meydana geldiyse neden hiçbir belirti vermemiş olduğu aracın. Triger kayışı değişmiş ve çalıştırılmış, sorun çıkarmamış ve sensörlerinden de hiçbir uyarı vermemiş bir motor nasıl oluyor da 70-80 km sonra kapağı dağıtıyor pistonları aşındırıyor .?
Bir de asıl merak ettiğim, silindir kapağı + 2 piston ve gömleği muhtemelen, 8,5 milyar ediyor aracın ?
2004 model Opel Combo 1.7 dizel bir aracım var oldukça memnun bir şekilde 6 aydır kullanıyor(d)um. 2 hafta önce araba kardeşimdeyken yolda kalmış. Servise çekildiğinde trigger kayışı problemi olduğu ve çok ucuz atlatıldığı söylenmiş ve kayış değiştirilmiş. Testler falan yapılmış. Yapılırken de kardeşim başındaydı arabanın. Sonra bitti diye teslim etmişler ve yaklaşık 70-80 kilometre sonra yine yolda kalmış araba. Şimdi 8,5 milyar istiyorlar onarım için.
Servisin iyi niyetli olduğundan eminim ve fakat anlayamadığım, ilk seferinde yapısal bir arıza meydana geldiyse neden hiçbir belirti vermemiş olduğu aracın. Triger kayışı değişmiş ve çalıştırılmış, sorun çıkarmamış ve sensörlerinden de hiçbir uyarı vermemiş bir motor nasıl oluyor da 70-80 km sonra kapağı dağıtıyor pistonları aşındırıyor .?
Bir de asıl merak ettiğim, silindir kapağı + 2 piston ve gömleği muhtemelen, 8,5 milyar ediyor aracın ?