Çok mu Hızlı Araç Kullanıyoruz?

ne yalan söyleyeyim Burdur'u geçtikten sonra Afyon yönünde 100 110'la gidince Bozüyük'e kadar o yol bitmiyor.İzmir yönünde Balıkesir sonrası için de aynı şeyi söyleyebilirim.
 
bursa otobanı girisinde tır devrildi tam virajda bir a3 bir tanede wv minibüs gitti çekici ve dorsede pert havada nem dahi yok hız sınırları arttırılmalı fakat insanlarımızında bilinçlenmesi şart örneğin motosiklette hız sınırı 50 benim motorun son hızı 280 ilk viteste 120 görüyor bu motorları alıp son hızı sokakta deneyip ölen mallarda çok benim gibi hiç kaza yapmadan kullananlarda herşey de olduğu gibi bu işlerde eğitimde bitiyor(ileri sürüş eğitimi)
 
Sorunun başı eğitimsizlik birde önüne gelene torpil ile ehliyet vermekte. bırakın ya aracı kaldırana hangi ülkede ehliyet veriliyor?..ya köre bile ehliyet verilen başka ülke varmı? şehir içi kavşakta viraj dönüyorsunuz adam şeridini bırakıp senin şeridi keserek üzerine geliyor açılarak dönmüyor.korna yasak oldu hadi kornasız sür göreyim? dalgın telefon görüşen aklı başka yerlerde olan başka toplum varmı? burda ehliyet kolay veriliyor ne derseniz deyin..avrupada böyle değil işte almak zor vermek anlık iş..birde size ehliyeti veren devletin mühendisi almanyada...o imtihan gününe kadar kimin geleceğini okulunuz bile bilemez...gelir arkaya oturur size talimat verir ufak hatada başka zamana der :)
 
Madem ki karayollarında azami hız sınırımız 120 km, özel izinli araçlar dışında her üretici 150 km/h sınırlayıcı uygulasın Türkiye'ye getirdiği motorlara.

(Sonra oto sanayilerinde bu hız sınırlayıcısını kaldırmak için yerler, dükkanlar açılır, millet iptal ettirir. Ek istihdam olur.
Al işte hem çözüm, aynı zamanda da ek istihdam.. Her şeyi devletten beklemeyin :) )
 
Valla bence bu kazalarda hızlı şoförlerden çok sol şeritten yavaş giden malların payı var. Akhisar içi bölünmüş yol düğün konvoyu gibi gidiyoruz 2 şerit full.. Bi tane DS4 öküz demek öküze hakaret. millet en sağdan 70 le gidiyor. bu en soldan 75 le solluyor. Arkası belki 20 araç olmuş ne sellektör takıyor ne korna..

Önce sağa geçtim, sonra 2 makas atıp tamponuna dayadım tamponu, korna sellektör, ds4 kendini sağa nasıl attığını bilemedi.. Vaktim olsa inip dövecektim üşenmeden. Şimdi burda bi kaza olsa benim suçum var da beni çileden çıkaran bu öküzün hiç mi suçu yok?
 
Madem ki karayollarında azami hız sınırımız 120 km, özel izinli araçlar dışında her üretici 150 km/h sınırlayıcı uygulasın Türkiye'ye getirdiği motorlara.

(Sonra oto sanayilerinde bu hız sınırlayıcısını kaldırmak için yerler, dükkanlar açılır, millet iptal ettirir. Ek istihdam olur.
Al işte hem çözüm, aynı zamanda da ek istihdam.. Her şeyi devletten beklemeyin :) )

Çoğu mersedesler 160 km hız limitli... 160 km den sonra araç gitmiyor... bunu kaldırmak ise 40 TL... :)
 
hız aynen 100 -120 arası ama soyle bır durumum varkı arabama bınen cogu ınsande der trafık bıle olsa hızım hıc dusmuyor dıkkatlıyımdır allahıma sukur ama tabı frene basmasınıda bılıyorum sadece bır kere bastı bu gune kadar ıstanbul sılıvrı 19 dk gıttım e5ten hemde tabı 1 aysonra cezalar yagdı eve :D ama uzun yolda dedıgınız gıbı basmayınca yol bıtmıyorr ınsan sıkılıyor yoruluyor bence
 
aracın seri hızlanması hızının artması bence ben iyi birşey sadece hız yapmak olarak düşünmemek lazım araç sollarken aracın atik olması hızın yüksek limitlere çıkması bazende hayat kurtarabiliyor. hızlı gitmek tek başına kaza sebebi ama sadece buna laf söylemek doğru olmaz bence. acaba kaç araçtaki lastikler kullanılabilir durumda sadece diş derinliği iyi kullanılan km az diye 4 yıllık bir lastikle devam edilebilirmi, sinyal verildiği gibi şerit değiştirilir mi düzgün ve seri akan bir trafikteşehir dışı) 40 km hız ile gitmek doğrumu, hiç durmadan 4 saat üstü araç kullanmak bir günde 8 saatten fazla araç kullanmak, sonradan xenon far takmak , uzun farlar açık araç kullanmak yolda aniden frene basmak durmak vs vs ...
 
Geri
Üst