Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bugün aracıma bağladım. Gayet güzel çalışıyor.
Resim çekmiştim ama eklemeyi başaramadım.
Bende çift kilitleme motorundan gelen kablolar SİYAH/MAVİ ve SİYAH/KIRMIZI renkte. Doğrulamak için ilk önce topluiğneyi bu kablolara sapladım ve Voltmetre ile bu uçları ölçtüm. Kapıyı 2. kez kilitlerken +12 volt ve kapı açılırken -12 volt değerlerini gördüm. Rölenin bobin uçlarını buraya sabitledim. Şase kablosu KAHVERENGİ ve cam swich'den gelen kablo KIRMIZI/MAVİ renkte. Bu kez doğrulamak için ohmmetre kullandım. Anahtarı kilit üzerinde tam sağa çevirdim direncin 0 olduğunu göründe devrenin diğer 2 ucunuda buraya sabitledim. Hepsi bu kadar. Yarım saatte bitti. Teşekkürler Ufuk.
Çok güzel bir çalışma, ufuk arkadaşa kendi adıma teşekkür ediyorum. Çift kilitleme ile açık olan camları modülsüz kapattık. Buraya kadar herşey mükemmel, buradan sonra ben şunu sorsam; uzaktan kumanda ile sadece kapıları kilitleme işlemi yapan modüllerden alsak bu modülden gelen sinyali çift kilitleme motoruna yönlendirebilir miyiz? Dolayısı ile uzaktan kumanda ile hem çift kilitleme yapıp hemde bu modül yardımı ile açık kalan camları kapatmamızı sağlayacak tümleşik bir sistem oluşturabilir miyiz? Düz mantıkla bakınca bana olası geliyor, ancak bilenlere sormakta fayda gördüm. Sizden fikirlerinizi rica ediyorum...
arkadşlar ben bu devreyi bu hafta yaptım fakat küçük bir sorun var kapıları kitliyorum 2 kitlemede camlar kitlenmiyor kapı kitleyip açma düğmesine bastığımda kapıları açıp hemen kitliyor ve camlar kapanıyor acaba ben nerde yanlış yaptım
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.