camlar açıkken gaz kokusu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan xLdream
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

xLdream

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Mar 2014
Mesajlar
15
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Öncelikle herkese Merhaba arkadaslar ılk defa bır forum sıtesıne uye oldum. yenı bır uye oldugum ıcın yanlıslıklar yaprsam affola :confused: 1 ay once corsa b 97 model 1.4 aldım gectıgımız hafta lpg taktırdım lvato mrka fakat bu ıkı gundur camları actıgımda durulmaz bır sekılde gaz kokusu gelıyor camları kapatınca koku felan kalmıyor.ustaya goturdum taktırdıgım servıse kopuk fılan sıktı kacak olmadıgını soyledı 10 dk turladı camlar kapalı vazıyette kalorıferı acıp koku olmadıgını belırttı.aracı aldık cıktık yola camlar kapalı sekılde koku fılan gelmedı actıgımızda yıne basladı kahrolası sey sankı alıagapetkım santrallerıne gelmısım gıbı oldum sızce sebebı ne olabılır.
yardımlarınız ıcın tesekkur ederım

Kullanıcı Adı: xLdream
Adınız Soyadınız: Özgür Pamuk
İkamet ettiğiniz yer: istanbul
Mesleğiniz ve yaşınız: üretim planlama kontrol 26
Cinsiyetiniz: Bay
Kendiniz hakkında detaylı bilgiler girerek, kendinizi foruma tanıtınız:
------------------------------------------------------
opel corsa b 97 5kapı :rakir::rakir:
:mad:tüpten sonra çok öfkeli:mad:
 
Taktırdığınız yer hangi servis?
İstanbul'daysanız kolay, Lovato'nun dağıtıcı firması Damla otogaz var zaten. Oraya gidersiniz garantiden hallederler.
Herhangi bir kaçak yoksa çiğ yakıt atıyordur, kalibrasyonun tekrar yapılması gerekir.
 
Normal gaz kokusu mu geliyor yoksa yanmış egzoz gaz kokusu mu ?

eğer hareket halinde koku gelmiyor da, durduğunuzda koku geliyorsa büyük bir ihtimal egzoz manifoldun da kaçak var.
 
Allah korusun biri izmarit falan atar araç bu şekilde hiç güvenli değil. Bu sorunu çözene kadar aracınıza kimseyi bindirmeyin. En korktuğum şey araçta gaz kaçağı. Bujiden kıvılcım alsa yürüyen bomba

MT27i cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
 
cevaplarınız ıcın tesekkurler arkadaslar bugun gıttım taktırdıgım yere k.çekmecede besyol sanayıde yetkılı servısı lovatonun adam tekrardan baktı benzın kokusu oldugunu soyledı bende aracı tanıdık bır ustaya goturdum arac benzınde calısırken baktı koltuk altı samandıraya fılanda baktı daha sonra arabayı havaya kaldırıp alttan depoya baktıgımızda depoda onceden olmus fakat ız bırakmıs kısımlar vardı su anda kacırıyor dıyemem anca fullemek gerekır fılan dedı sonra egzozun cok eskımıs paslanmıs catlamaya basladıgını farkettı kendı aracında da aynı durumun cok onceden oldugunu egzozu degıstırdıkten sonra kendısınde kokunun kalmadıgını soyledı daha sonra egzozcuya gıttım aracı kaldırdık bırde baktık kı katalızorde yok ıptal edılmıs.hem egzoz hem katalızoru ıstersem degıstırebılecegını koku sebebı ılla bundandır dıyemem dedı ama araba bu sekılde çiğ yakar o da kokuya sebebıyet verır dedı yakıt yanmıyormuymus oyle bıseyler anlattı baya sagolsun.sonra fıyatı soyledıgınde fazla geldı 6 taksıt 550 tl cektı ınternetten sadece katalızorlerın fıyatlarına baktım 350-400 arası zaten egzoz fılanda eklenınce mantıklı geldı yarın gıdıcem tekrardan bı kontrol etcem dıye dusunurken az once ıse gelırken araba seyır halınde 60-70 km arası hızdayken bırden teklemeye basladı ılk yaptı hafıf yuklendım gaza tekrar yaptı sıralı bı sekılde 4lulerı yakıp zar zor attım kendımı saga ıyıce tıtremeye basladı stop edıp ındım arabaya gırısesım geldı resmen bu tup olayından sonra kendıme sınır oldum sonra bındım benzıne alıp calıstırdım normal geldım ama halen sınırlerım tepemde
 
Zaten 1.4 araç keşke tüp olayına girişmeseydiniz hiç. Hali hazırda araçlarımız eski, bir de tüpe girişince nereden neyi fırlayacak belli olmuyor.
 
aracı hergun ıse gıt gel yapmak ıcın aldım sadece vardıyalı calıstıgım ıcın bırde havalımanı ters kalıyor ya tek vesaıt yapıp cok yuruyeceksın yada 2 vesaıt yapıp yıne cok yuruyeceksın :D yada yuruyemeyeceksın aksamları :D oyle sacma bı yer e bırde ıse gececı gelınce hepten sıkıntı oluyordu.Ama lgp ısıne gırdıgım ıcın gercekten pısmanım su saatten sonra duzgun calıssa bıle benım ıcın bı onemı yok olan butun guvenımı kaybettım :S acaba soktursem nasıl bır ıslem olacak onu merak edıyorum paramı gerı alabılırmıyım yarısı bıle olsa
 
aracı hergun ıse gıt gel yapmak ıcın aldım sadece vardıyalı calıstıgım ıcın bırde havalımanı ters kalıyor ya tek vesaıt yapıp cok yuruyeceksın yada 2 vesaıt yapıp yıne cok yuruyeceksın :D yada yuruyemeyeceksın aksamları :D oyle sacma bı yer e bırde ıse gececı gelınce hepten sıkıntı oluyordu.Ama lgp ısıne gırdıgım ıcın gercekten pısmanım su saatten sonra duzgun calıssa bıle benım ıcın bı onemı yok olan butun guvenımı kaybettım :S acaba soktursem nasıl bır ıslem olacak onu merak edıyorum paramı gerı alabılırmıyım yarısı bıle olsa

Tüp bu kadarda sorunlu değil fakat sizde bir şansızlık olmuş. arabada ki tekleme büyük bir ihtimal oksijen sensöründen kaynaklıdır... Gazda farklı değerler okuduğundan hata vermiştir. kalibrasyon ile düzeltilir diye düşünüyorum...
Zaten ben ilk yazımda söylemiştim manifold catlaktır diye, sizin egzoz sistemi cürümüş çıkmış.
Lpg; araçta var olan sorunları belli ediyor. Benzinde de aynı kaçak durum vardır ama siz farkında değilsinizdir. Yani iyi montajı yapılmış Lpg araçı bozmaz, bozuk olan parçaları açığa çıkarır...
 
aynen bakalım yarın taktıktan sonra bı degısıklık olacakmı ınsallah baska sorun cıkarmaz dıye umuyorum hıc yoktan su borclarını bıtırene dek :D
 
bende de koku vardı özellikle havaların ısınmasıyla belirginleşmişti. Egzoz değişti sorun ortadan kalktı. Bana kalırsa her sıkıntıyı da lpg ye mal etmek doğru değil. bakımları zamanında yapılmış ve ömrünü tamamlamış parçaların değiştirilmesi sonucunda lpg ye en güzel uyum sağlayan motorlardan opel motorları. unutmayalım siz ona bakarsanız o da size bakar...
 
Geri
Üst