camdaki buğu

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan whiteman
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
pas pas altındaki halıları kontrol ettim kuru :(
otobüsün egzoz dumanına girmediğim müddetçe daima dış hava konumunda durur sebeb buda olamaz
buğu önleme konumuna aldığım halde buğu kolay kolay kaybolmuyor bunun sebebi polen filtresi olurmu? Kalorifer ızgarasının önemi varmı?

polen filtresini de yeni değiştirdim sayılır acaba bunun takılırken tersi düzü oluyormu? yanlış montaj olabilirmi?
 
pas pas altındaki halıları kontrol ettim kuru :(
otobüsün egzoz dumanına girmediğim müddetçe daima dış hava konumunda durur sebeb buda olamaz
buğu önleme konumuna aldığım halde buğu kolay kolay kaybolmuyor bunun sebebi polen filtresi olurmu? Kalorifer ızgarasının önemi varmı?

polen filtresini de yeni değiştirdim sayılır acaba bunun takılırken tersi düzü oluyormu? yanlış montaj olabilirmi?
Yanlış montajdan ziyade filtren ıslanmış gibi gözüküyor, çıkartıp kontrol ettir büyük ihtimalle sorunun çözülecek,aynı sorun bendede vardı bu şekilde çözümlemiştim.
 
ya belki inanmayacaksınız ama ne hikmetse bu korucu cam suları var ya...onu kullanmaya başlayalı bende bu sorun kayboldu :s
 
Yanlış montajdan ziyade filtren ıslanmış gibi gözüküyor, çıkartıp kontrol ettir büyük ihtimalle sorunun çözülecek,aynı sorun bendede vardı bu şekilde çözümlemiştim.

cevap veren arkadaşlara teşekkür
yarın bir ustaya baktırtayım ama polen filtresi ıslak olsaydı 2 haftadır kururdu herhalde
veya bu filtrenin olduğu yere yağmurlarda su sızıyor olabilirmi?
 
ben kurtardım

arkadaşım aynı sorun bendede var polen filitresini değiştirdim su atık plastiğini takamamışım arabayı yıkadım filitre ıslanmış arabanın camları buhar saunası gibi oluyordu filitreyi fön makinasıyla kuruttum problem kalmadı saygılar
 
bugu sorununa en kolay ve en hızlı cozum;kalorifer dugmesi sıcak konumda iken klima yı acıp on ve yan camlara verirseniz saniyeler icerisinde bugunun kayboldugunu ve ne fazla 1-2 dakika icinde arka camın rezinstansı calısmasa bile bugusunu alacagını goreceksiniz...tecrube ile sabit.
 
geçen haftasonu istanbula giderken bugudan çıldırıcaktım çok yağmur yağıyordu abada 3 kişiydik ama abartı şekilde buğu yaptı araba,klimayı açtım daha fazla yaptı sonunda mecburen camları açmak zorunda kaldık...en nefret ettiğim şeydir camımın kirli olması ve maalesef buğudan sonraki kir çekilmez oluyor :( hele birde elini,kafasını cama dayayan arkadaşlarınız varsa peee :) neyse herhalde benim problem filtreden ıslanmış olabilirmi acaba ve nasıl kurutabilirim?
 
Havalandırma motorunun içinde bir kapak bulunmakta, iç ve dış hava akımını sağlayan, onu kontrol eden motor bozulmuş olabilir. Sürekli kapalı konumda kalmış olabilir, benim buğu problemim buydu. Motoru tamir ettim düzeldi..
 
Havalandırma motorunun içinde bir kapak bulunmakta, iç ve dış hava akımını sağlayan, onu kontrol eden motor bozulmuş olabilir. Sürekli kapalı konumda kalmış olabilir, benim buğu problemim buydu. Motoru tamir ettim düzeldi..

Hmm benim o motoru tamir etmem zor tabi :( birde benim arabada havayı cama verdiğimde max. düğmesi çalışmıyor diğer modlarda çalışıyor sanırım standart,düğmeyi basılı tuttuğumda çalışıyor ama elimi çektiğim anda kapanıyor...neden olabilir bilginiz varmı?
 
cevap veren arkadaşlara teşekkür
yarın bir ustaya baktırtayım ama polen filtresi ıslak olsaydı 2 haftadır kururdu herhalde
veya bu filtrenin olduğu yere yağmurlarda su sızıyor olabilirmi?
nemlendiyse kurumaz arkadaşım...
çıkartılması gerekli, değiştirirken contaları yanlış takmışlarsa su girebilir içeri.

ben söküp evde kalörifer üstünde beklettim ;)
 
Geri
Üst