c20xe calibra arkadan itiş için omega şanzıman

TRKANL

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ocak 2010
Mesajlar
42
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar çok uzun zamndır araştırıyorum c20xe olan aracımı arkadan itiş yapmak için ee zaten 4*4 var dien arkadaşlar oldu ama iiyice araştırınca f28 in yavru şanzımanı zorlamalrada arıza verimuş parçasıda yok denecek kadar var
geçen youtube da dolanırken calibra arkadan itiş gördüm maxxtuning 704 hp yapmış adam lar motor c20xev yani ecotec136 hp omega prensibi kullanmışlar zatten aynı motor omega da da mevcut
sorun bnm motor c20xe şimdi omega arkadan itiş şanzımanı olıp swap lıcam ama c20xev yada c20let deki gibi orjianl oturuyormu bilmiyorum yardım istiyorum eer bnm motora herhangi bir arkadan itiş manuel şanzıman oluyorsa onuı swaplıcam geri kaln herşey hazır sorun şanzıman proje elimde beklıyor
opellci dostlarımdan yardım bekliyorum
 

MadeN

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
6,208
Tepki puanı
0
Puanları
36
Siteyi ziyaret et
c20xev değilde o büyük olasılıkla x20xev 'dir.. Aynı zamanda x20xev'i LET yapmadan 704 hp güç alabilecek biri varmıdır emin değilim.. aynı zamanda senin sorunun sadece şanzımanla alakalı değil sanırım.. bence de bu kadar para dökene kadar git 4*4 al.. yada arkadaş bu iş inada bindi dersen opel garaj hakan abiyle konuş sana büyük yardımı olacaktır.. ama bence yinede hiç uğraşma derim :D

dip not: swaplıcam yerine başka bir kelime bulsak bizim için daha güzel olacak.. türkçemize hiç yakışmıyor.. :/
 

calibra_06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
192
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
4*4 de çekiş dağılımını arkaya daha fazla verebiliyosun ama sağlıklı olmayabilir.
 

TRKANL

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
6 Ocak 2010
Mesajlar
42
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
c20xev değilde o büyük olasılıkla x20xev 'dir.. Aynı zamanda x20xev'i LET yapmadan 704 hp güç alabilecek biri varmıdır emin değilim.. aynı zamanda senin sorunun sadece şanzımanla alakalı değil sanırım.. bence de bu kadar para dökene kadar git 4*4 al.. yada arkadaş bu iş inada bindi dersen opel garaj hakan abiyle konuş sana büyük yardımı olacaktır.. ama bence yinede hiç uğraşma derim :D

dip not: swaplıcam yerine başka bir kelime bulsak bizim için daha güzel olacak.. türkçemize hiç yakışmıyor.. :/

walla bayramdan önce gittim yanına ama arife olduğu için erken çıkmışlar ayrıyeten dedğim paylaşım sitesinden motor kodu olark onu verior gerçe üsst kpak bnm motor andırıyor .
dediğm gibi piyasdaki 4*4 lerin çoğu yavru şanzımn dan arzalı bn sağlamnın alsam bile ömrünün bnde uzun olacğını sanmıyorum tamiride sıkıntılı ya büyük paralar isteniyor yada parça sıkıntı
maliyete gelince göze aldığım için bni korkutmuyor
alışılanın dışında bi işlem yapıcam para sıkıntı ama dert deil

TÜRKÇE İŞİNE GELİNCE DEVEYE SORMUŞLR ...... NE DOĞRU Kİ SWAP LA BİTSİN....
 

elpadre

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Nis 2008
Mesajlar
4,931
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
lıste yapıyım sana :)

c20 let calıbra motoru yada kendı makınamı turboya cevırıcem dıyorsan
pıston kol anayatak ıntercooler
benzın pompası
enjentor
turbo
ara borular
omega sanzumanı
elektırık tesısıatı
beyın
daha bır suru sey var aklıma gelmıyen
calıbra 4*4 un arka tasıyıcısı saft elımızde hazır var tasıyıcı ama letlerınkı xe ye uyuyormu onu bılmıyurm + kupa farklı letler sınkı bırazdaha farklı ugrasırım yaparım dıyorsan onu bılelem ama uzun hıkaye kafadan bı calıbra parası harcarrırır sana
 
Üst