C20xe & c20let

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan dragon
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
usta sabret kendime bg den kız, sana da c20let kapıp geleceğim 2-3 ay sonra :D
teknikden anlamadığım için anca bu kadar yazabildim :D
Arkadaş burdada mı kız muhabbeti yaa :D Evlen artık evlen :D:D
 
c20xe ile c20let pistonları subapları ana kol yatakları farklı değilmi arkadaşlar...c20let te turboya uyumlu malzemeler kuullanılmış yani illaki pistonları kolları yatakları subapları değiştirmek gerekiyor..yoksa ilk marşta motru yemezmi..sonuçta basınç artıcak.ve yağlama cok iyi olması lazım onun icin yağ pomnpasını ona göre bi yağ pompası alman gerek..

ayrıca çok iyi bi başlık olmuş bizde bildiklerimizi ve bilmnediklerimizi öğrenmiş oluruz sonuçta servisiz ustayız ama yapmışlığımız yok.burda bu işi yapan,uğraşan arkadaşlar vr tecrübelerinden bizde faydalanmış oluruz
 
Pistonlar aynı değil Sonercim ;)
 
bende onu diyorum yani sök manifoldu tak turboyu hadi sür olmuyo yani..blok aynı ama içi aynı değil
 
şanzıman olarak f23 te yeterli gelebilir sanırım...



bu konuyu sevdim sfi gsi yolları gözüküyor bana yavaş yavaş :D
 
Bencede çok güzel bir başlık olmuş ;) Avrupada C20XEden güç almak için direk C20LETe çeviriyolar :) Hatta öleki evinin bahçesinde hafta sonları yapıyolar :D O yüzden hep merak ettiğim bir konudur ;) buda örneklerden bir tanesi :)

http://www.mk3oc.com/forum/showthread.php?t=48492
 
kollar vs aynı ama pistonlar farklı elbette.
 
pardon epc den baktım şimdi sadece pistonlar farklı...dediğiniz gibi


bide şu c20xe lerin yağ kaçağından nefret ediyorum..tam yağ pompasının ordan sızdırıyo ya
 
Son düzenleme:
pardon epc den baktım şimdi sadece pistonlar farklı...dediğiniz gibi


bide şu c20xe lerin yağ kaçağından nefret ediyorum..tam yağ pompasının ordan sızdırıyo ya
Aynen sadece piston farklı ama bi gerçek daha var emme manifoltu aynı fakat iki adet giriş eksik C20XE de bunuda unutmayalım değişmesi şart... (vakum girişleri)
 
Geri
Üst