- Katılım
- 13 Eyl 2009
- Mesajlar
- 5,446
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 36
- Yaş
- 33
-40 dereceden geldim.
Herkese selamlar. Bursada hava çok sıcakmış. 
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
Bu isin icinde bir iş var hadi hayirlisikimden saklıcaz ki özelden atayım bak sana ben bir iylik yaptım bile işte![]()
Tamam abi aklimdaUygun bir tane yakalarsak olabilir adaş ...Kulağın delik olsun![]()
Bu isin icinde bir iş var hadi hayirlisi
hoşgeldin burak ezurumdan iyi bursa cok sukur o kadar soguk degil![]()
senın naptıgın bellı degıll:sopa:Erzuruma gitmedim ki ben![]()
naber hamsı:maden:selam millet.. özeldim sizi he![]()
senın naptıgın bellı degıll:sopa:![]()