- Katılım
- 26 Eyl 2006
- Mesajlar
- 8,346
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 49
iyi akşamlar bursa
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
xp tabanlı guzel bı wıfılı leptop lazım kardesım sagolsun adaş ayarlıycak bakalımburak abi durum nedir buarada halı saha olursa kesin gelirim ama havaların biraz ısınması lazım![]()
xp tabanlı guzel bı wıfılı leptop lazım kardesım sagolsun adaş ayarlıycak bakalım![]()
napalım kader kısmet artıkben beniimkine xp yükledim olcak mı diye ama bu seferde ekran dahil kasma yaptı driverları yok diye dün yine vistaya döndürdüm olsaydı okuturdun mapini