- Katılım
- 30 Kas 2006
- Mesajlar
- 15,652
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 0
- Yaş
- 41
hoşgeldın ömer keyıflı forumlarGünaydın millet bende bursadanım ihsaniye vergi dairesine cok yakınım varmı komşu ?![]()
gunaydın kankı nabergünaydın millet..
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
hoşgeldın ömer keyıflı forumlarGünaydın millet bende bursadanım ihsaniye vergi dairesine cok yakınım varmı komşu ?![]()
gunaydın kankı nabergünaydın millet..
ben yardımcı olurum kardesım gel bursayaSercan kardeşim, teşekkür ederim verdiğin bilgiler için, bu aracın motorundan anlamamak ne menem bir iştir arkadaş ya sinir oldum ! sanayiye gitsem inegölde kime güvenecem de vericem aracı, ne bileyim 98 de olsa o benim arabam)))
Şunu sormak isterim, özel servise götürsek ( yetkili servis yok) onlarda arızaları görebilecek tech2 sanırım o cihazdan var mıdır ?
ben yardımcı olurum kardesım gel bursaya![]()
Sercan kardeşim, teşekkür ederim verdiğin bilgiler için, bu aracın motorundan anlamamak ne menem bir iştir arkadaş ya sinir oldum ! sanayiye gitsem inegölde kime güvenecem de vericem aracı, ne bileyim 98 de olsa o benim arabam)))
Şunu sormak isterim, özel servise götürsek ( yetkili servis yok) onlarda arızaları görebilecek tech2 sanırım o cihazdan var mıdır ?
Sercan kardeşim, teşekkür ederim verdiğin bilgiler için, bu aracın motorundan anlamamak ne menem bir iştir arkadaş ya sinir oldum ! sanayiye gitsem inegölde kime güvenecem de vericem aracı, ne bileyim 98 de olsa o benim arabam)))
Şunu sormak isterim, özel servise götürsek ( yetkili servis yok) onlarda arızaları görebilecek tech2 sanırım o cihazdan var mıdır ?
Teşekkürler, ama hafta içi özel bir okulda çalıştığım için izin almak epey zor.. derslerim dolu hep :s