- Katılım
- 5 Ara 2008
- Mesajlar
- 4,496
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Evet Bursa Gürsudan katılıyorum.Çarşıda bi kahve var benım tanıdık.O kahvenın sahibi varya kanka o sana ............Bursadan'mı katılıyosun arkadaşım sen !?
Selam söyledi


Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
Evet Bursa Gürsudan katılıyorum.Çarşıda bi kahve var benım tanıdık.O kahvenın sahibi varya kanka o sana ............Bursadan'mı katılıyosun arkadaşım sen !?


Bıktım bu araç için arayanlardan adam arıyor o paralara 91-92 modelleri var diyor varda temiz mi bakalım benim ki kadar![]()