- Katılım
- 13 Eyl 2009
- Mesajlar
- 5,446
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 36
- Yaş
- 33
burak babanın gıttıgı spor salonu ustundekı mekan uyar park sorunuda yok![]()
Tamam abi hatta Pazartesi-Çarşamba-Cuma günlerinden birinde yapalım babamda katılsın bize dimi. :maden:
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.
burak babanın gıttıgı spor salonu ustundekı mekan uyar park sorunuda yok![]()
Yok o yüzden değil,eğer herkes gelirse 10-15 erkek FSM'ye çıkmak pek hoş olmaz en azından bana göre.O yüzden bi çay bahçesi falan bulur sohbet ederiz ben Bursaya gelince ayar çekicem.
![]()
Kedidir kedi![]()
tolga su bmv al artık şaka bıyana eleman parayı denklestıremedı denklestırseydı arabayı alıyoduk senden sene sonuna kaldı artık kısmet![]()
tolga su bmv al artık şaka bıyana eleman parayı denklestıremedı denklestırseydı arabayı alıyoduk senden sene sonuna kaldı artık kısmet![]()