Bursa Neskar'da Yaşadıklarım.

CursetH

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Ara 2014
Mesajlar
5
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Cylone marka aracımda navigasyon ekranının beyaz gelmesi sebebiyle garanti süresi içerisinde Bursa Neskar Servisine gittim,
Servisteki arkadaşlar Cylone ile anlaşmalarının bittiğini artık Necvox taktıklarını ilettiler, aracın alındığı İzmir Mercanlar Servisi ile görüştüğümde böyle birşey mümkün değil servis garantisi altında araç alındığında Opel firması adı altında takılmıştır opel adına fatura kesilmiştir bakılması gerek denildi, konuyu uzatmadan devam edeyim Neskar'daki arkadaşlar navigasyonu sökme takma ücreti alarak ilgili yetkili servise göndereceklerini söylediler, bende ücret alsanız bile bunu Tüketici Hakem Heyetine başvurarak iade için haklarımı kullanacağımı belirttim tabi uyanık servis Neskar değilde Fiskar adıyla ikinci bir firma olarak aynı yerde barınan şirket adına faturayı kestiler, tabi navigasyon servise gitti kartın bozulduğundan bahisle yeni kart alınması gerektiği söylendi bende kızdığımdan geri gönderilmesini istedim, navigasyon geri geldi ancak servis hakem heyetinden başvuruyu çekmediğimden tekrar takma parası isteyince konuyu C.Savcılığına aktaracağımı avukatım ile beraber geleceğimi aracıda şimdi teslim almayacağımı söyleyince 10 dakikada yapacakları işi 4 saatte ancak yapabildiler, demem o ki aracınızda garanti varmış cihazınızda garanti varmış servis olarak buradayız bunlar hikaye maalesef sömürebildikleri kadar sömürmeye çalışıyorlar Bursa gibi bir yerde kökleşmiş firma kendi servisinde ayrıca bir otomotiv şirketi kurmuş yok bu garanti kapsamında değil yok bu bizim opelde takılmamış yok o firmayla anlaşmamız bitti resmen kılıfına uydurup insanları dolandırıyorlar bir daha asla Bursa NESKAR'ın önünden geçmeyeceğim, Bursa'da yolu düşen varsada Eskişehir Yalova İstanbul illerindeki servisleri denemelerini buradan tavsiye ediyorum..
 

yinkaya

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ağu 2011
Mesajlar
1,191
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Ynt: Bursa Neskar'da Yaşadıklarım.

Geçmiş olsun neskar hakkaten fos. Bursada iki adet bayi var ikisininde ismi aynı olsada hizmet ve kalite anlayışları farklı siz hangisine gittiniz acaba . Ben İzmir yolundaki şubeden satın almıştım.Yeni Yalova yolundaki şune berbat.
 

erenilter1

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
120
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
Ynt: Bursa Neskar'da Yaşadıklarım.

֖ncelikle geçmiş olsun şu an için aracım yok daha önceki astra g aracımla hiç servise girmedim bu forumdan sayflarca servis rezaletlerinden bahsedildiğini okudum. Bugün okuduğum bir haberde opelin 2015 satışının 50 binlerde olacağından bahsediyor opel Türkiye müdürü ama ben bu servislerle müşteri memnuniyetsizliğinin artacağı ve çok  fanatik bir opel sever olarak üzülerek bu rakamların tutmayacağı inancındayım.İyi forumlar
 

cenko

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 Şub 2014
Mesajlar
865
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
62
Siteyi ziyaret et
Ynt: Bursa Neskar'da Yaşadıklarım.

Geçmiş olsun kardeşim..
 

GRC

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
22
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
48
Siteyi ziyaret et
Ynt: Bursa Neskar'da Yaşadıklarım.

Geçmiş olsun, maalesef bu tür olaylar yüzünden insan servislerden korkuyor.
Bende Bursa'dayım bakalım 2015 aralıkta gideceğim ilk bakıma inşallah bir aksilik yaşanmaz.
Bursa da bildiğim kadarıyla iki tane yetkili servis var. İkiside Neskar  :(
 

Astra-J806

Kayıtlı Kullanıcı
Yurtdışı
Katılım
16 Kas 2019
Mesajlar
118
Tepki puanı
14
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Ynt: Bursa Neskar'da Yaşadıklarım.

Geçmiş olsun neskar hakkaten fos. Bursada iki adet bayi var ikisininde ismi aynı olsada hizmet ve kalite anlayışları farklı siz hangisine gittiniz acaba . Ben İzmir yolundaki şubeden satın almıştım.Yeni Yalova yolundaki şune berbat.
İkiside berbat. Ben nilüfer deki neskar a gitiim.
 

garbis

Kayıtlı Kullanıcı
34-İstanbul
Katılım
19 Nis 2012
Mesajlar
360
Tepki puanı
106
Puanları
43
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
Öncelikle geçmiş olsun. Başınıza gelenler gerçekten sinir bozucu. Bu Opel bayilerinin Bursası da aynı İstanbulu da. Anca satmayı biliyorlar. Sattıktan sonra tanımıyorlar. Ben de 2018 yılında İstanbuldaki Odak isimli bayiden Astra K satın almaya gittim. Satış temsilcisi arkadaş ellerinde 2017 yılında stoklarını eritmek için plakalandırdıkları sıfır km de bir araç olduğunu arzu edersem onu hemen teslim edebileceklerini iletti. Kabul etmedim 2018 model istiyorum dedim. Araya Opel Odak Genel müdürü girdi. Aracı gösterdiler vs. Garantisi ne olacak diye sorduğumda çünkü 1 yıl kaybım olacaktı. Bu konuda kesinlikle mağdur olmayacağımı kendi kaşe ve imzalı yazılarını vereceklerini ve bunu da Opel Türkiyeye bildireceklerini söylediler. Kabul edip aracı satın aldım.
Aracı kullanırken birinci yılın sonunda garantisini uzatmak istedim. Fakat aldığım cevap ise aracın garantisi 2017 de başladığını belirttiler. Elimde kendi şirketlerinin antetli kağıdına yazılı ve genel müdürleri kaşe imzalı yazıyı gösterdim. Kabul etmediler. Müdürü sordum, işten ayrıldı dediler. Opel Türkiyeye şikayet ettim aldığım cevap konuyu bayi ile halledin dediler. Özetle bu Opelde herşey satıp parayı alana kadar. Belki diğer markalarda da aynı durum vardır bilemiyorum ama insan kandırıldığını anlayınca sinirleniyor.
 

cenk artem

Kayıtlı Kullanıcı
38-Kayseri
Katılım
1 Eyl 2015
Mesajlar
2,465
Tepki puanı
2,550
Puanları
113
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
geçmiş olsun. servislerin hemen hepsi benzer durumda. işimizi sağlama almak dışında yapacağımız bir şey yok. ama bilin ki serviste söylenen her ne olursa olsun güvenmemek gerekir.
 

cagatay16

VIP Üye
16-Bursa
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
6,452
Tepki puanı
2,236
Puanları
113
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Hiçbir firmaya yada kişiye kanunen güvenceye alınmaya bir hak için güvenmeyin işi içine para girdimi yanınızda kimseyi bulamazsınız.

Garanti konusu hakkında o kişiye dava amayı düşündünüz mü?
 
Üst