Bujileri bu hale ne getirir ?

hafif bir yağ vardı uçlarında ? ne gibi bir sorunu işaret eder?
Bütün bujilerin eşit olarak yağlanmasının temel nedeni motorun ağır ağır yaşlanmasıdır. Bunun neticesi eskiyen yağ sekmanlarında yağ kaçağı oluşur, bu kaçak yanma odasına kadar ulaşarak bujilerin yağlanmasına neden olur. Bujiler tek tek de yağlanabilir. Bu durumda onarım maliyeti kısmen düşer. Yanlız terleme ile yağlanma olaylarını birbiri ile karıştırırak hemen panik yapmayın. Bujilere fazla yakıt gelmesi, fazla yakıt neticesi aracın boğulması, çok kısa mesafe araç kullanımı gibi durumlar terlemeye neden olabilir.
 
Bütün bujilerin eşit olarak yağlanmasının temel nedeni motorun ağır ağır yaşlanmasıdır. Bunun neticesi eskiyen yağ sekmanlarında yağ kaçağı oluşur, bu kaçak yanma odasına kadar ulaşarak bujilerin yağlanmasına neden olur. Bujiler tek tek de yağlanabilir. Bu durumda onarım maliyeti kısmen düşer. Yanlız terleme ile yağlanma olaylarını birbiri ile karıştırırak hemen panik yapmayın. Bujilere fazla yakıt gelmesi, fazla yakıt neticesi aracın boğulması, çok kısa mesafe araç kullanımı gibi durumlar terlemeye neden olabilir.

sanırım terleme vardı, cevabınız için teşekkürler
 
78 kullanmam ne gibi bir problem yaratır? bir fikriniz varmı?

bujilerdeki sayi isi ile ilgilidir. gazli araclarda isi daha yüksek oldugundan düsük isili bujilerde buji isinir ve atesleme problemi ortaya cikar,bu avans vurma dedigimiz olay ortaya cikar cünkü sikistirmada gaz buji ateslemeden önce yanma olayi ortaya cikar hele motor isininca...motora zarar verir..zaman ile
 
bujilerdeki sayi isi ile ilgilidir. gazli araclarda isi daha yüksek oldugundan düsük isili bujilerde buji isinir ve atesleme problemi ortaya cikar,bu avans vurma dedigimiz olay ortaya cikar cünkü sikistirmada gaz buji ateslemeden önce yanma olayi ortaya cikar hele motor isininca...motora zarar verir..zaman ile

erken ateşleme durumu motorda kurum varsa da oluyor, benim en büyük problemim buydu. (en azından ustalar öyle söylüyorlardı)
Carbon clean ve diğer yöntemleri denedim (motor kapağının açılması hariç).
Bujiler değiştirinceye kadar kadar sanki yaptıklarım işe yaramamış görünüyordu.
Bujiler değişti, problem bitti.
Kurum ile buji değiştirme arasında bir bir bağlantı göremesemde başıma gelen şey bu..
 
dogrudur..sonucta motor yanlis ateslemeden dolayi motor ici hattinden fazla isinir buda vurma yapar,ileriye dönük motorda agir masraflara sebep olur...bagzen bundan dolayi ariza baska yerlerde aranir..
 
Geri
Üst