Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
valla abi kızan kızsın bunu anlayan ve parayı harcayan bilir.bilmiyorum diğer başlıkta yaptığım masrafı okuduysan eğer... bende internete koydum 23.000 yazdım arkadaşlardan tepki aldım. hiç birine cevap dahi vermedim.ateş düştüğü yeri yakıyo.millet konuşuyo ama sıfır motor yaptırdım onu göz önünde bulundurmuyolar. senin arabayı takip ettim hep ne masraf yaptığını biliyorum ama neden satıyosun anlamadım. ben daha çok bağlandım arabaya.
aynı benim gibisin,,,araba kapak oldukça sahibine daha çok bağlanıyorsun bak satamıyorum 11-12 binlira paramı yemiştir...ver kurtul yook !?!
boş yere deveye diken demiyolar bak hala veremiyorum
kuma getiririm üstüne diyorum gene hayallerimde o var
Evet abi araba ok gibi kabortada degisen duzelen yamulan hic bir yeru yok full orjinal ama motor bitikmis bende onu yaptirdim. Icinde sigar yanigi dahi yoktu...oyle temiz araba
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
ARaba işi sanki biraz şans gibi...
Tertemiz ama 2 senede 2 kere motor işlem görüyor...
Bu araba nasıl olur da 2 kere motor açar ben anlamadım....
ben aldım alalı motor bazında sadece külbütör kapağının contasını 3 kere değiştirdim. 120 000 km yol yaptım.
Sadece olacağı varmış demek kalıyor...
Benimkinin boyasu yüzülmeye bile başladı
aynı benim gibisin,,,araba kapak oldukça sahibine daha çok bağlanıyorsun bak satamıyorum 11-12 binlira paramı yemiştir...ver kurtul yook !?!
boş yere deveye diken demiyolar bak hala veremiyorum
kuma getiririm üstüne diyorum gene hayallerimde o var
Cok haklisin yaptirdikca baglaniyosun nasil biseyse. Ama bu araba benim hayalimin arabasiydi ondan baska arabada gozum yoktu herhalde bunlarin da etkisi varm
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi