TURBO YAKIT SİSTEMİ NEDİR, NASIL ÇALIŞIR?
Turbo yakıt sistemi içten yanmalı motorlarda genleştirme esaslı çalışan komplike bir kit> tir. Günümüz teknolojisiyle üretilen motorlar, yakıt deposundan besleme sistemine gelen yakıtın %55–60 oranını yakarak faydalı işe çevirir, geri kalan %40–45 oranındaki yanmamış atıklar katalitik konvektörler,egzoz susturucuları tarafından bir bölümü absorbe edilerek doğaya bırakılır.
Turbo Yakıt Sistemi ile desteklenen motorlarda;
EMME ZAMANI: Yakıt deposundan besleme sistemine gelen yakıt ve hava karışımı emme subabının açılmasıyla , silindirin (yakıt+hava+solüsyon), bu sırada piston aşağıya doğru inmektedir.
SIKIŞTIRMA ZAMANI: Emme ve egzoz subabları kapalı konumdadır ve piston yukarı doğru çıkar. Bu zamanda "yakıt+hava+solusyon " sıkıştırılır ve hacmi küçülür, hacmin küçülmesi karışımın ısınmasına yol açar. Isınan, hacmi küçülen karışım homojen bir konuma gelir, tam yanmaya hazırdır.
YANMA ZAMANI: Bujinin ateşlemesiyle patlama gerçekleşir. Patlama ile genleşen karışım pistonu aşağıya doğru iter, motorun maksimum güç üretme zamanı burasıdır.“
Solusyonun içeriğindeki katkılar sayesinde deterjan, yıkama, aşırı basınç, bor hidrür gibi yanma odasında açığa çıkan hidrojen sayesinde tam yanma sağlar. ” Patlama ile aşağı hareket eden piston, yukarıya doğru hareket etmeye başlar.Egzoz subobu açılır ve gazlar dışarı atılır. Tam yanma sağladığı ve egzoz emisyonunu düşürdüğü için doğaya zarar vermez, çevre dostudur.
bu da ürün hakkında bilgi

kırmızı kısım olayı bitirmiş, cümle bile değil
