Eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
5 lt. pet suyundan 2lt. suyu boşaltın, kalan 3lt. suya ‘1’ no’lu katkının tamamını ilave edin. Pet şişeyi çalkalayın, 15 dakika beklettikten sonra ‘2’ no’lu katkının tamamını ekleyin. Hazırlamış olduğunuz karışım kullanıma hazırdır. [ Pet su kullanınız; şebeke suyu, saf su, ütü suyu, kaynamış su kullanmayın. (MERCAN® OTOMOTİV –Nestle, Erikli, Pınar Şaşal sularını öneriyor.) Hazırlamış olduğunuz karışımla; 2200–2600 Km arası yol katedebilirsiniz. Sıvı kabından eksildikçe ilave ediniz.
nestle, erikli, pınar şaşal saçmalamışlar yaa.. 5 lt suyu alıp neden 2 litresini boşaltıyım adam gibi yazsanıza 3 lt suya diye yaa alla allaaa. 2 litresini yeremi dökücez?
nestle, erikli, pınar şaşal saçmalamışlar yaa.. 5 lt suyu alıp neden 2 litresini boşaltıyım adam gibi yazsanıza 3 lt suya diye yaa alla allaaa. 2 litresini yeremi dökücez?
bu 3 markayı önermelerinin sebebi su elektrolize girdiğinde ortaya çıkan katı atık maddesi birikimi en alt düzeyde. galiba ondan bu 3 markayı öneriyorlar. su arıtma cihazı satan kişiler bu tip deneyleri gözünüzün önünde yaparlar... 2ltresini iç alla alla dök derken israf et dememişki
TURBO YAKIT SİSTEMİ NEDİR, NASIL ÇALIŞIR?
Turbo yakıt sistemi içten yanmalı motorlarda genleştirme esaslı çalışan komplike bir kit> tir. Günümüz teknolojisiyle üretilen motorlar, yakıt deposundan besleme sistemine gelen yakıtın %55–60 oranını yakarak faydalı işe çevirir, geri kalan %40–45 oranındaki yanmamış atıklar katalitik konvektörler,egzoz susturucuları tarafından bir bölümü absorbe edilerek doğaya bırakılır. Turbo Yakıt Sistemi ile desteklenen motorlarda; EMME ZAMANI: Yakıt deposundan besleme sistemine gelen yakıt ve hava karışımı emme subabının açılmasıyla , silindirin (yakıt+hava+solüsyon), bu sırada piston aşağıya doğru inmektedir. SIKIŞTIRMA ZAMANI: Emme ve egzoz subabları kapalı konumdadır ve piston yukarı doğru çıkar. Bu zamanda "yakıt+hava+solusyon " sıkıştırılır ve hacmi küçülür, hacmin küçülmesi karışımın ısınmasına yol açar. Isınan, hacmi küçülen karışım homojen bir konuma gelir, tam yanmaya hazırdır. YANMA ZAMANI: Bujinin ateşlemesiyle patlama gerçekleşir. Patlama ile genleşen karışım pistonu aşağıya doğru iter, motorun maksimum güç üretme zamanı burasıdır.“ Solusyonun içeriğindeki katkılar sayesinde deterjan, yıkama, aşırı basınç, bor hidrür gibi yanma odasında açığa çıkan hidrojen sayesinde tam yanma sağlar. ” Patlama ile aşağı hareket eden piston, yukarıya doğru hareket etmeye başlar.Egzoz subobu açılır ve gazlar dışarı atılır. Tam yanma sağladığı ve egzoz emisyonunu düşürdüğü için doğaya zarar vermez, çevre dostudur.
bu da ürün hakkında bilgi
kırmızı kısım olayı bitirmiş, cümle bile değil
Bu site, içeriği kişiselleştirmek, deneyiminize uyarlamak ve kayıt olmanız durumunda giriş yapmanızı sağlamak için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanır.
Bu siteyi kullanmaya devam ederek, çerez kullanımına izin veriyorsunuz.