Bu sistem nasıl,kullanan varmı?

eskikasa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
7,014
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
tpe patent sorgulamaya göre ücreti ödenmediği için patent hakkı kaybedilmiş görünüyor..
sistemi anlamadım ama
 

psicomega

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
669
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
5 lt. pet suyundan 2lt. suyu boşaltın, kalan 3lt. suya ‘1’ no’lu katkının tamamını ilave edin. Pet şişeyi çalkalayın, 15 dakika beklettikten sonra ‘2’ no’lu katkının tamamını ekleyin. Hazırlamış olduğunuz karışım kullanıma hazırdır. [ Pet su kullanınız; şebeke suyu, saf su,
ütü suyu, kaynamış su kullanmayın. (MERCAN® OTOMOTİV –Nestle, Erikli, Pınar Şaşal sularını öneriyor.)
Hazırlamış olduğunuz karışımla; 2200–2600 Km arası yol katedebilirsiniz. Sıvı kabından eksildikçe ilave ediniz.


nestle, erikli, pınar şaşal:eek::eek: saçmalamışlar yaa.. 5 lt suyu alıp neden 2 litresini boşaltıyım adam gibi yazsanıza 3 lt suya diye yaa alla allaaa. 2 litresini yeremi dökücez?
 
Son düzenleme:

gokalp

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ağu 2006
Mesajlar
8,950
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
HEH :D ne diyim ki şimdi buna hurafe demekten başka :)
 

bacadir68

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
4 Eyl 2007
Mesajlar
7,785
Tepki puanı
11
Puanları
38
Yaş
38
Siteyi ziyaret et
nestle, erikli, pınar şaşal:eek::eek: saçmalamışlar yaa.. 5 lt suyu alıp neden 2 litresini boşaltıyım adam gibi yazsanıza 3 lt suya diye yaa alla allaaa. 2 litresini yeremi dökücez?

bu 3 markayı önermelerinin sebebi su elektrolize girdiğinde ortaya çıkan katı atık maddesi birikimi en alt düzeyde. galiba ondan bu 3 markayı öneriyorlar. su arıtma cihazı satan kişiler bu tip deneyleri gözünüzün önünde yaparlar... 2ltresini iç alla alla dök derken israf et dememişki :D
 

eskikasa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
7,014
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
TURBO YAKIT SİSTEMİ NEDİR, NASIL ÇALIŞIR?
Turbo yakıt sistemi içten yanmalı motorlarda genleştirme esaslı çalışan komplike bir kit> tir. Günümüz teknolojisiyle üretilen motorlar, yakıt deposundan besleme sistemine gelen yakıtın %55–60 oranını yakarak faydalı işe çevirir, geri kalan %40–45 oranındaki yanmamış atıklar katalitik konvektörler,egzoz susturucuları tarafından bir bölümü absorbe edilerek doğaya bırakılır.
Turbo Yakıt Sistemi ile desteklenen motorlarda;
EMME ZAMANI: Yakıt deposundan besleme sistemine gelen yakıt ve hava karışımı emme subabının açılmasıyla , silindirin (yakıt+hava+solüsyon), bu sırada piston aşağıya doğru inmektedir.
SIKIŞTIRMA ZAMANI: Emme ve egzoz subabları kapalı konumdadır ve piston yukarı doğru çıkar. Bu zamanda "yakıt+hava+solusyon " sıkıştırılır ve hacmi küçülür, hacmin küçülmesi karışımın ısınmasına yol açar. Isınan, hacmi küçülen karışım homojen bir konuma gelir, tam yanmaya hazırdır.
YANMA ZAMANI: Bujinin ateşlemesiyle patlama gerçekleşir. Patlama ile genleşen karışım pistonu aşağıya doğru iter, motorun maksimum güç üretme zamanı burasıdır.“ Solusyonun içeriğindeki katkılar sayesinde deterjan, yıkama, aşırı basınç, bor hidrür gibi yanma odasında açığa çıkan hidrojen sayesinde tam yanma sağlar. ” Patlama ile aşağı hareket eden piston, yukarıya doğru hareket etmeye başlar.Egzoz subobu açılır ve gazlar dışarı atılır. Tam yanma sağladığı ve egzoz emisyonunu düşürdüğü için doğaya zarar vermez, çevre dostudur.


bu da ürün hakkında bilgi :)
kırmızı kısım olayı bitirmiş, cümle bile değil :)
 
Üst