• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

bu da benım asfalt aglatan:::::.

s6001266.jpg
 
s6001256.jpg

s6001257.jpg

s6001258.jpg

s6001259.jpg

s6001260k.jpg

s6001261.jpg

s6001263m.jpg

s6001264.jpg

s6001265.jpg

s6001266.jpg
 
başlık güzelmiş :)
 
sagol kardes
 
Aracı gerçekten çok beğendim. Maşallah. Benim araç da aynı hehe :) Arabanın siyah beyaz dengesi de güzel olmuş tam kıvamında. Sislerinde yerindeki sanırım gündüz farları. Onlar da ayrı bir güzellik katmış. Cam filmi ve kapının orasını siyah yapman da hoş olmuş.
Sadece tek beğenmediğim jantlar oldu ama zevk meselesi bir de tavana parlak folyo güzel giderdi sanırım.

Allah kazasız belasız ve cezasız kullanmayı nasip etsin kardeşim :)
 
sagol kardes allah razı olsun
 
Allah kaza bela vermesin.
Asfaltı fazla ağlatma bence :)
sonra aks kafasıymış, motor takozuymuş, baskı balataymış vs. masraflarla asfaltta seni ağlatır :)

Başlığı beğendim.
 
kazasız belasız , güzel araç :)
 
tesekkurler kardes
 
Geri
Üst