bu 3.kazam artık alışkanlık haline gelmeye başladı...

Geçmiş olsun arkadaşım ...
 
teşekkrler arklar hepinize saolasınz.elimden geldiince yolda kalmaya çalıştım ama şansım bu kdrmış yda sürücülüğüm napalım.....
 
geçmiş olsun :(
 
geçmiş olsun kardeşim..
 
arkadaşım geçmiş olsun ama canını pazarda bulmadın
hergün aynı viraja 110 la giriyordum da birşey olmuyordu ne demek
120 yle girdim kaza yaptım ne demek düpedüz kendin bu kazaya davetiye çıkarmışsın üstelik bu üçüncü kazam demişsin böyle devam edersen 4 te olur 5 te olur dikkatli olmak lazım aman haa amman haaa
vikipedi den alıntıdır burayı dikkatli okumanı öneririm diğer tüm kullanıcılar da

80 km/sa. hızla duvara çarpma sonucu olanlar

  • Çarpışmadan 26 milisaniye sonra ön tamponlar araca gömülür. Araç kendi ağırlığının 30 katı kadar bir kuvvetle frenlenir. sürücü ve yolcular kemer ile bağlı değillerse 80 km sürat ile araç içinde harekete devam ederler.
  • 39 milisaniye sonra sürücü koltuğuyla beraber 15 cm öne doğru fırlamıştır.
  • 44 milisaniye sonra sürücü göğüs kafesiyle direksiyona çarpar.
  • 50 milisaniye sonra araç ve içindekiler üzerinde etkiyen yavaşlatıcı kuvvet 80 G ye ulaşır (yani kendi ağırlıklarının 80 katı büyüklükte bir kuvvet üzerlerinde etkir)
  • 68 milisaniye sonra sürücü 9 TONLUK bir kuvvetle gösterge paneline çarpar.
  • 92 milisaniye sonra sürücü yanındaki yolcuyla beraber aynı anda kafasını ön cama çarpar,yolcu bu çarpmayla kafasına ölümcül bir darbe alarak camdan dışarıya fırlar.
  • 100 milisaniye sonra direksiyon tarafından tutulan sürücü tekrar aracın içine düşer.
  • 110 milisaniye sonra araç yavaşça geriye çekilmeye baslar.
  • 113 milisaniye sonra sürücünün arkasında oturan yolcu sürücü seviyesine yükselir ve kafasıyla sert bir darbe yapar aynı anda kendisi de ölümcül bir darbe almıştır.
  • 150 milisaniye sonra tekrar sessizlik egemen olur cam,çelik,plastik parçaları yere düşer.
  • 200 milisaniyeden daha kısa bir süre içerisinde her şey biter.
Ortaya çıkan enerji inanılmazdır.80 km/sa. hız 1 ton ağırlığındaki bir otomobili 30 metre yukarıya fırlatabilir.
"http://tr.wikipedia.org/wiki/Emniyet_kemeri"'dan alındı
 
gecmıs olsun allah beterınden saklasın
 
2.viteste Devir Kadranini Bitirip 3 E Takiyordun Ve O Esnada Viraja Giriyordun Muhtemelen Sert Bir şekilde Vites Değiştirdiğin Için Kontrolü Araba Değil Sen Kaybettin .

Geçmiş Olsun Arkadaşim Daha Dikkatli Olmak Lazim.
 
Corsa_N' Alıntı:
2.viteste Devir Kadranini Bitirip 3 E Takiyordun Ve O Esnada Viraja Giriyordun Muhtemelen Sert Bir şekilde Vites Değiştirdiğin Için Kontrolü Araba Değil Sen Kaybettin .

Geçmiş Olsun Arkadaşim Daha Dikkatli Olmak Lazim.

+ 17 :good:

Viraj içinde sert vites geçişleri sağlıklı değildir,küçültmek veya büyütmek farketmez..( Aynı şekilde viraj içinde frene basmakta tehlikelidir )Kardeş bu kadar hız neden? Sen 3. kerede zıplamışsın ama herzaman zıplamaz bu çekirge.Standart bir araçla neye güvenerek 120km hızla virajlara giriyorsun? Çok gençsin kardeşim canının kıymetini bil lütfen.Tekrarlanmıyacağını umut ederek çok geçmiş olsun diyorum.
 
Geçmiş olsun , yakın zamanda bir araba dergisinde okudum , hatırlayabildiğim kadarıyla eski amortisörler aracın yol tutuşunu ciddi oranda düşürüyormuş. Hernekadar geçmiş dönemde benzer hızlarla aynı viraja girmiş olsan da araç aynı araç değil maalesef..
 
Geri
Üst