BP nin açıklamassı böyle bisey olurmuuuu???

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan _KRAL_
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

_KRAL_

Banlanan Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
468
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Bağımsız testler BP Ultimate Kurşunsuz kullanarak sağlanan ivme artışının neredeyse 300 cc.lik bir performans artışı olduğunu, örneğin 1.6 litrelik bir motordan 1.8 litrelik bir motora dönüşmekle eşdeğer olduğunu göstermiştir.






Sıkı bir şekilde kontrol edilen koşullar altında değişik araçlar ile gerçekleştirilen bağımsız testlerimiz, BP Ultimate Kurşunsuz'un düzenli olarak kullanılmasının klasik yakıtlara kıyasla ivmeyi yaklaşık olarak %5.2'ye kadar artırabileceğini göstermiştir. İvmedeki bu iyileşme temiz motordan, daha yüksek oktandan ve motordaki sürtünmenin azalmasından kaynaklanmaktadır.

http://imageshack.us

Şema değişik araçlar ile yapılan bağımsız testlerimizde görüldüğü gibi BP Ultimate Kurşunsuz'un klasik kurşunsuza kıyasla ivmelenme zamanındaki ortalama ve maksimum iyileşmelerini göstermektedir. Ancak bazı BP Ultimate Kurşunsuz kullanıcıları daha yüksek faydalar sağlayabilir.
 
Benzinin Kalitesinin Yukseliginin Aracin Performansina Direk Etki Ettigine Kesinlikle Katiliyorum
Bakudeki Yerel Petrol Istasyonlarindan Birinden Benzin Aliyodum Ve Hakikatten Cok Kalitesizmis Bense Tam Tersine En Iyisi O Diye Dusunuyodum Ve Simdi Benzin Aldigim Yeri Degistirdim Aracta Performans Artisi Oldugu Gibi Daha Sessiz Calisiyor Ve Daha Az Yakiyor
 
benzin direkt performansa bu kadar ii etki edbiliyor demek ki
 
Şu an BP ultimate kullanıyorum ve sanki fark var...
 
biz dizelciyiz bizne yapacazyokmu dizel 98oktan falan
 
Ben ilk arabamdan beri %95 bpden 95 oktan kurşunsuz benzin alıyorum ve gayet de memnunum.Benzin fiyatları inmeye devam ederse daha da memnun olacağım kesin :)
 
Discovery Channel'de izledim, standard 95 oktan, Bp ultimate 97 oktan ve Shell'in 98 oktan optimax diye bi yakıtını yeni Clio, Golf Gti ve Subaru STI da denediler.clio'da 81 bg olan güçte bi artış olmadı her üç yakıtta da.Golf'de 5-6 beygir kadar arttı her Shellve Bp'de.Subaru'da da 12 Bg miydi neydi bayaa bi artış oldu ama esas torkta bayaa farketti.Sonuç olarak en iyisi Shell optimax ama hem bu yakıt burada yok, hem de standard arabada kullanmak pek bi işe yaramıyo.Aracın beygir gücü ne kadar artarsa alınan sonuç da o kadar iyi oluyo...
 
oktan6na.jpg


bu da yapılmış başka bir çalışma eski forumda gene yayınlamıştım , dönüp dolaşıp aynı şeyleri konuşuyoruz demekki .
Überholvorgang: Sollama,
mit empfohlenem Kraftstoff: önerilen yakıt,
verbesserung : düzelme,
ermittelte Leistung Mittelwert : ortalama güç,
anlamına geliyor.
Shell V-power dedikleri 100 oktan kurşunsuzdan bahsediliyor.
Görüldüğü gibi oktan arışının bizim kullandığımız ortalama araçlarda nerdeyse hiç faydası yok. performans yönünden. O nedenle paranızı boşuna sokağa atmayın.
 
300 cc kadar motorada fark ettirir diyorlarda 1.2 motor var 5.0 motor var onlar 300 cc den kasıt 5.0 motoru ele almışlardır.
 
ben shell 100 oktan aldım ve bariz diğerlerinden fazla yakıyor sebebini sorduğumda benzinin daha ince ve yanıcı olması dendi po ve bp den şaşmayın derim...
 
Geri
Üst