Bosch car servicelerden uzak durun

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ondercdx
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
bosch car magduruyum bende.... bencede uzak durun. isim önemli değil önemli olan ustanın kim olduğu.
 
Bosch Car Servis'lerinde muhtelif marka araçlara servis hizmeti veriliyor. Herhangi bir servis, ....... marka araçlara servis hizmeti veriyorum diyorsa (dükkan girişinde bu konudaki reklam afişleri var) servis verdiği araçlardan da sorumlu olması (yaptığı işle ilgili olarak) gerekir. Yoksa ben iyi kötü birşeyler yapmaya çalıştım ver bakalım parayı diyerek müşteriye kapı gösterilmez, gösterirse de buralarda afiş olur. İnsanlar koskocaman Bosch Car Servisine güvenmeyipte hiç tanımadıkları Hasan veya Ali ustayamı güvenecekler, sen olsan hangisine güvenirdin. Hatırlarsanız Bosch'un para kazanmak ve müşteri güveni üzerine yaptığı güzel de bir reklamı vardı. Üstelik arkadaşımız buradaki ustalara silah çekerek zorla iş yaptırmamışki, Bosch markasına güvenerek iş yaptırmış, bunun neticesinde istemeden yapılan insan kaynaklı bir hata olmuş. Şimdi firmaya düşen görev yaptığı yanlışı düzelterek müşterisinin mağduriyetini gidermek olmalıdır.

Yanlış alıntı yapmışsınız sanırım, ben Bosch servisini savunmadım.
 
Sorun bugün itibariyle çözüldü.Neyseki korktuğum başıma gelmedi,triger ile ilgili herhangi bir problem yokmuş.Arka susturucunun tıkalı olması yüzünden olmuş tüm bunlar.

Sabah ankaraya giderken ayaş yokuşunda araç çekmedi baktım sıcaklık ibresi 100e dayanmış hararet yaptrımadan kenara çektim.Bosch car servisi arayarak çekiçi göndermelerini talep ettim.Neyse çekiçiyle servise geçtik.Orda cihaza bağlatıp sorunun debimetrede olduğunu anladık.Sonrasıda çorap söküğü gibi geldi.Şimdi kafama takılanlar:

1-Usta bu araca bu vaziyette nasıl çıkış verdi hala anlamış değilim,aceleye geldi sanırım birazcık.Ama yinede son kontrolleri iyi yapılmalıydı.

2-Sağlam olan sustucu birden nasıl tıkandı?? Muhtemelen manifold değişirken içine bir şeyler kaçtı. Ama fazla üstelemedim susturucu alıp taktım ve geldim.

3-Arabayı almaya kendin değilde baban giderse -ki zorda kaldıkça kullanmaz vectraya yabancı- başına bunlar gelebilir.

4-Aksilikler üst üste geliyor işte.

5-Toyoları yüze aldım ama bugün arkadaş aradı Bridgestone turanza er300leri 125 e almış.Canım sıkıldı.

Düşüncelerini paylaşan tüm arkadaşlara teşekkürler.İnsanın canı sıkkın olduğundan paylaşacak birilerini arıyor,destek oldunuz.

6-Bir daha Bosch servisine gidermiyim sanmıyorum ama yine onlarda işlerinin hakkını vermeye çalışıyorlar.İnsan faktörünün olduğu her yerde hata olmasıda doğaldır.İnsan hatası tabiki olabilir ama birazcık dikkat diyorum sadece.
 
Yanlış alıntı yapmışsınız sanırım, ben Bosch servisini savunmadım.

aracın hangi sebepten dolayı bosch servisine girdiğini yazmamışsınız bile, sebep göstermeden marka karalamak hoş değil bence..aracın problemi neydi, boschta ne gibi bi işlem uygulandı, bunlarıda yazarsanız daha aydınlatıcı olur..

İşaretli yeri baz olarak almıştım. Bence her ne olursa olsun araça uygulama yapan bir firma elemanlarından, kullandığı malzemeden, verdiği hizmetten sorumludur.
 
Turanzalar 160-170 civarında satılıyor.Arkadaşınız gerçekten ucuz almış.
 
ewt son 150 tl fiyat almıştım bende 195/65/15 ler için
 
Lastiklerin üretim tarihi önemli.Eski lastikleri satılsın diye de ucuza verebiliyorlar.
 
ewt son 150 tl fiyat almıştım bende 195/65/15 ler için
Bugün sordum 179 TL fiyat verdiler. Anlaşılan lastiklere sezon zamları gelmeye başlamış, kışın 125 TL ye satılan lastiklere 175-180 TL arası diyorlar.
 
Ben 215/55 R16 93 V leri 240 tan almıştım 2009 mayısta. :S
 
Ewt Savaş Bey,haklısınız.Pahalanmaya başladı.

Dediğiniz gibi geçen yılın lastikleri olabilir.

Yalnız son zamanlarda dikkatimi çeken bir nokta var.Eskiden üreticlerin liste fiyatlarında çok uçuk rakamlar yazarken lastikçiye gittiğimizde işte lisete fiyatı 210 ama sana 140a olur tarzı cevaplar alabiliyorduk.Ama son zamanlarda nerdeyse liste fiyatlarıyla aynı rakamı söylüyorlar ve liste fiyatlarıda öyle uçuk değil.

Birde aklıma takıldı.Acaba egsoz neden tıkanmış olabilir?..Sanırım titiz bir çalışma uygulanmadı.Zaten saplamanın teki kırılmış içinde kalmıştı önce onu sökmek için kaynakla çalıştılar birazcık ve çatalın üstü kapanmadı delikler tıkanmamıştı.Yani oraya kaçan küçük bir çapak parçası bile tüm bunlara yol açmış olabilir mi acaba?? katalizöre zarar gelmiş olabilir mi?? çünkü bu işlemlerden önce benim kesinlikle böyle bir sorunum yoktu.
 
Geri
Üst