• Ağımız Büyüyor!

    Güncel tartışmalar, etkinlikler ve anlık paylaşımlar için bizi sosyal medyadan da takip edin.

borbetli corsa boyancak sizce hangi renk yapmalıyım acill yardımm!!

boyatma sat arabayı sarısını al ya da pembesini bence.
 
Eski kasa (B) ama yine de örnek olur sanırım. Jantlar da benziyor =)
Kafaya takacaksın, gözünü kapatacaksın, yaptıracaksın direk. MAT SİYAH! Tek geçerim...

dyn003_original_600_413_pjpeg_2576965_ffe027c502aeac5cffd75e6b7b760454.jpg


dyn003_original_600_411_pjpeg_2576965_d68d82068f0cfa05f1f6f6210ed8c38e.jpg


dyn003_original_600_411_pjpeg_2576965_fe861eae8ca3d9f2470bbe4435269da4.jpg


dyn003_original_600_410_pjpeg_2576965_e35e284e631dbcbf852d14d5b2df7a95.jpg
 
nese beyler kafam fena karıstı yapcam artık bıseyler boyatınca görursunz ne renk olduğunu cok sağolun hepinizz.
 
Mor veya mat siyah bencede :)
 
turuncu 10 numara durmuş
 
Geri
Üst