Bor Mineralli Yağ Katkısı

hcalik20

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
164
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
52
Siteyi ziyaret et
Merhaba Arkadaşlar,
Birkaç gün önce yağ değişimi için yetkisiz servise gittim. ELF 10/40 yağ kullanıyorum. Güzelce değiştirdiler, katkı ekleyelim dediler, kullanmadığımı söyledim. Böyle düşünmemde ki sebep; zaten şimdiki yağların yeterince katkılı olduğu fikrimden kaynaklanıyor. Bor Mineralli Yağ Katkısı gösterdiler, özelliklerine baktık, herşey çok güzel yazılmış yinede pimpirikliyim biraz kalsın dedim. İçinizde bu katkıyı kullanan varsa yada onun hakkında fikri olanların paylaşımlarını rica ediyorum.
 

orcinus

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
893
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
Merhaba Arkadaşlar,
Birkaç gün önce yağ değişimi için yetkisiz servise gittim. ELF 10/40 yağ kullanıyorum. Güzelce değiştirdiler, katkı ekleyelim dediler, kullanmadığımı söyledim. Böyle düşünmemde ki sebep; zaten şimdiki yağların yeterince katkılı olduğu fikrimden kaynaklanıyor. Bor Mineralli Yağ Katkısı gösterdiler, özelliklerine baktık, herşey çok güzel yazılmış yinede pimpirikliyim biraz kalsın dedim. İçinizde bu katkıyı kullanan varsa yada onun hakkında fikri olanların paylaşımlarını rica ediyorum.

yetkisiz servis olduğundan böyle bir diyalog geçmiş. yine eleştirilebilirim ama farketmez. kullanmak gerekmiyor, mantık yürütmek yeterli. yağ üreten çok firma yok. ama ciddi rekabet var. milyonlarca dolar harcıyorlar yıllık. onlar geliştiremiyor o yağı yeterince. markette bize sattıkları 15-20 liralık ürünler o işi yapıyor. bana saçmalık geliyor. alıp da "iyi geldi" diyen psikolojik olarak etkileniyor bence. placebo olayı.
 

cevatgüngör

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
1,145
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
katılmıyorum ben en son yağ değişiminde ekledim adamlar birsürü ar-ge yapmışlar ve test verileri almışlar aracımdaki performansı arttırdı ben çok memnunum ki bor her sektörde kullanılıyor yani fasarya bir maden değil adamlar bordan çelik yelek bile yapıyorlar
 

cevatgüngör

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
1,145
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
BOR POWER

Özellik olarak diğer yağlayıcılar gibi konsantre kütlesi, sürtünme ve timken aşındırma testi direk yapılmaz.

Niçin;

1- Tüm kimyasal yağlayıcı katkılar içerik olarak motor yağının içindeki kimyasal maddelerden oluşur. API standartlarınca belirlenmiş olan bu katkılar baz yağla katılıp yağlayıcı özellik kazandırırlar.

Piyasadaki mevcut tüm katkılar bu özellikleri içerir ve timken testlerinde ölçüldüğü an olumlu tepki verirler. Alınan bu veriler motor içerisindeki kullanım süresi azaldıkça timken verileri minimuma inerek film özelliğini kaybederler.

2- BOR POWER; Kimyasalların tamamen tersi bir özelliğe sahiptir ve fizikseldir. Bu yüzden konsantresi timken ölçümüne tabi tutulmaz. Zira; motor yağına katılan Bor Power motor yağına timken özelliği kazandırmaktan ziyade homojen olarak motor yağına dağılan 450 katrilyon Nanometrik MCDP ve BOR elmas kristalleri 6 - 7 saatte sürtünen metaller üzerinde 8 - 10 atom kalınlığında 9 mohs sertliğinde oluşturduğu film, tribolojik olarak ulaşılması mümkün olmayan parametrik değerlere ulaşır.

BOR POWER’i farklı ve üstün kılan özellikte budur. Amerika’nın en köklü ve saygın bağımsız kuruluşlarından, “SOUTHWEST RESEARCH INSTITUTE – TEXAS”’ta yapılan testlerde 7 saat süreyle yapılması gereken sürtünme testi 1 saat yapılmasına rağmen, endüstride en iyi tribolojik verilere sahip yağın verilerinde 7,81 olan değer BOR POWER’da 7,40’a inmiş, %50lik bir iyileşme sağlamıştır. Film oluşumu başlamadan sağlanan bu iyileşme yüzen kristallerin film oluşturmasıyla sürtünen yüzeylerde 0,0001 değerine ulaşmaktadır.

8 - 10 atom kalınlığındaki BOR POWER filmi tribolojide sürtünme ve timken değeri olarak ulaşılması mümkün olmayan bu özelliği motor içerisinde 6- 8 saat sürede gerçekleştirmekte, film oluşmadan yapılan ölçümlerdeki %50lik iyileşmeyi oluşturduğu film ile 20 kat arttırmaktadır.

BOR POWER’ın deklare ettiği mekanik ve ekonomik kazanımlar; İki aynı motor üzerinde katkılı ve katkısız olarak 100 saatlik deneyler 8 ay boyunca özel sistemlerle denenmiş, ısı, aşınma, kimyasal reaksiyon, güç ve enerji tasarrufları verilerinin optimum değerleri ürün özelliği olarak belirlenmiştir.

Ürünü kullanan binlerce bilinçli tüketiciden aldığımız olumlu yansımalarda da ilk bir depo yakıt harcadıktan sonra ikinci depoda BOR POWER’ın kazanımları müşahede ettiklerini, performans artışının bu süreden önce gerçekleştiğini beyan etmektedirler. Buda 8 aylık sürede yapılan birçok deneyin sonunda alınan verileri doğrulamaktadır.

Nasıl ki, teknolojiK her cihaz ve ürünün kullanma talimatına uyma gereği varsa, BOR POWER’ın da kullanımında uyulması gereken kurallar tüketici tarafından çok iyi incelenmeli ve talimata uygunluğa riayet etmelidir.

Kısaca; a- Mekanik arızası olan motorda kullanılmaz. b- Çaptan düşmüş-Rektefiye süresi yaklaşmış motorda yeterli faydayı sağlamaz. c- Kullanılmış yağa katılmaz. d- Filtre ve yağı değiştirmeden kullanılmaz. e- Motor ısısı 80°C’ye gelmeden kullanılmaz. f- BOR POWER uygulanan motor en az 20 - 25 dakika çalışmadan kendi haline bırakılmaz. Yani Bor Power kullanıcısı, ürünün kullanma talimatına uyması halinde kazanımları görür, Nanoteknolojinin hazzını yaşar.

Bu nedenledir ki BOR POWER hiç bir üründe olmayan güçlü ve teknolojik argümanlarıyla 7 ay gibi kısa bir zamanda motor koruyucular piyasasında %28’lik bir pazar payına ulaşmıştır.

Halkımız, Bor’a, Nanoteknolojiye, Milli Proje ve ürünümüze sahip çıkarak, ulusal değerlerimizden olan geleceğin enerjisi Bor’un Nanoteknolojiyle buluşmasına büyük destek vermektedir.

NNT Nanoteknoloji Bor Ürünleri A.Ş. yeni Bor projelerini hayata geçirerek bu projede olduğu gibi Ülkemizi onare edecek Nanoteknolojik Bor ürünlerini Dünya’nın gelişmiş ülkelerine ihraç ederek, BOR madenimizin gerçek değerine ulaşmasında 14 yıldır devam eden çalışmalarının buluşlarını bu şekilde katma değere dönüştürecektir.


BOR POWER FARKI

Piyasadaki diğer koruyucu motor yağı katkı malzemeleri, tamamen kimyasallardan oluşmakta, istenmeyen hallerde motorlarda bazı kimyasal reaksiyonların oluşmasına zemin hazırlamaktadır. Metal yüzeylerde ,hareketli parçalarda tahribatların oluşmasıyla da araç sahiplerine maddi külfetler getirmektedir.

Örneğin ; Bu kimyasalların parçalar üzerinde oluşturdukları film tabakası ,yüksek ısı ve darbelere maruz kaldığında yanarak bulunduğu yüzeyde kül tabakasına dönüşmekte ve bu kül tabakası metallerin eskimesinde büyük rol oynamaktadır.

- Kimyasal koruyucu motor yağ katkıları ,kimyasal olarak film tabaka oluşturduklarından ,bu tabaka toplu iğne ucu kadar bir metal parçacığı tarafından yırtılabilmekte ve işe yaramaz hale gelmektedir. Sonuç olarak kalıcı bir fayda sağlamamaktadır.

BOR POWER için verilen rakamsal veriler ise diğer ürünlerle arasındaki net ve bilimsel optimum değer farkını ortaya koymaktadır.

BOR POWER’in oluşturduğu koruyucu zırh hiçbir kuvvetli asit ve bazla reaksiyona girmez. Karboksil asitler ,MikroPitting asitleri ve oksitlenmeyle oluşan kısa karbon bazlı asitlerin oluşmasını önler. Günümüzde kullanılan yağlayıcı ve katkı maddelerinin tamamına yakını ,bu asitlenme ve oksitlenmelere katalizör görevi yaparak kullanıcının fark edemediği korozyonel sonuçlar doğurmaktadır. BOR POWER bu korozyonel sebepleri tamamen engelleyen bir yapıya sahip NANOTEKNOLOJİK hammadde içermektedir.

BOR POWER - ARACINIZDAKİ BOR ENERJİSİ

Dünyanın en önemli madenlerinden biri olan "BOR"dan üretilen bu ürün ,sağladığı faydalar açısından 21.yüzyıla adını veren Nanoteknoloji ilminin en stratejik ve faydalı ürünlerinden biri seçilmiştir. Triboloji ( Sürtünme Bilimi ) alanında yeni bir sayfa açmıştır. Yaygın kullanımda ülke ekonomisine ve kendi ekonominize azımsanmayacak faydalar sağlayabilecek bu ürün "0" PPM ( milyonda sıfır ) aşındırma değeri ile uçaklar dahil olmak üzere her türlü 4 zamanlı motorda risk olmadan kullanılabilir.

BOR'un sağlamış olduğu Güç-Enerji-Mekanik ve Ekonomik kazanımların yanı sıra , The Shell Company of Turkey Ltd.Gebze laboratuarlarında 0,5 Nanometre - 5nm. Ölçülerde MCDP ve Bor içeren BOR POWER örnekleri aşındırma testlerine tabi tutulmuş ve hiçbir tribolojik katı yağlayıcının ulaşması mümkün olmayan sonuçlarını ortaya koymuştur.

BOR POWER

NANOTEKNOLOJİ ürünü ve alternatifi olmayan BOR ve MCDP’nin, tribolojik aşınma önleyici olarak yurt dışında modern ve dev tesislerde, iki adet “0” sıfır km. otomobil motorunda, KATKILI ve KATKISIZ olarak yapılan uzun süreli test ve optimasyon çalışmaları sonunda; Motor,Yağ,Yakıt, Hararet Mekanizması, Akustik Emisyon, Isı Emisyonu, Atık gazların azaltılarak Ekolojik dengeye uyum ve EKONOMİK kazanımları “11” madde halinde kesin sonuç grafikleri , ana hatları ile aktarılarak kullanıcının anlayabileceği şekilde sunulmaya çalışılmıştır. 8 aylık Optimasyon ve TEST çalışmalarının kesinleşmiş sonuçlarını şöyle sıralayabiliriz ;

A) MOTOR GÜCÜNÜN ARTIŞI: % 9>

BOR POWER katkılı yağ ve katkısız Normal Baz yağ ile çalışan iki adet sıfır km. otomobil motorlarında; ilk 4 saatte motor güçleri aynı seyretmiş, 4’ncü saatten itibaren BOR POWER ile çalışan motorda kademeli olarak güç artışı başlamıştır. 5’nci ve 8’nci saatler arasında motor gücü hızla artarak 100 saatlik deney sonuna kadar aynı kalmıştır. Güç artışının max. seviyeye ulaşıp 8’ nci saatten itibaren 100 saat deney süresinde Motor Gücü %9’luk artışı muhafaza etmiştir. (100 Beygir gücündeki motor 109 beygir güce ulaşarak yağ değişimi süresince bu performansını korumuştur.)

cool.gif
YAKIT TÜKETİMİ TASARRUFU: % 7

TEST’e tabi tutulan iki aracın yakıt harcamaları ilk 4 saate kadar aynı seyretmiş, 4’ncü saatten itibaren “BOR POWER” katkılı aracın yakıt tüketimi 6’ncı saate kadar kademeli olarak inerek % 6,8 seviyelerine düşmüştür. 6’ncı saatten sonra 100 saatlik TEST Denemeleri süresince % 7’lik yakıt tasarrufu oranı hiç değişmemiştir. Yakıt tasarrufu Benzinli araçlarda ortalama % 7-10 , Dizel araçlarda da % 10-15 sevilerinde seyretmiştir.

C)MOTOR SÜRTÜNME KATSAYISI DÜŞÜŞÜ: % 68 min.

BOR ve MCDP Dünya’nın en sert maddesidir. Sekman , Piston, Piston Gömleği, Sibop ve dişlilerin sertlik oranı 3 ile 4 mohs arasında değişir. MCDP ise 10 mohs sertliğinde olup bu yumuşak parçalar üzerinde Dünya’nın en sert film tabakasını oluşturur. Hareketli ve sürtünmeye maruz kalan parçaların üzerinde oluşan bu film, parçaları ayna gibi yaparak sürtünme katsayısını % 68-70 düşürür ve oluşan aşınmaları önler, yüzeylerde zedelenme olmaz. Bu sayede; hareketli parçaların ömrünü ve Rektefiye süresini %100 arttırmıştır Oluşan film ile motor gücü performansı artmış, Akustik ve ısı Emisyonlarını dengelemiş, motorda işleyen atık gazların miktarını azaltarak geri dönüşümü olmayan benzin, yağ tüketimi ve enerji sarfiyatının düşürülmesiyle Ekonomik büyük faydalar sağlamıştır.

D) YAĞ BASINCI ARTMIŞ, YAĞ ISISI DÜŞMÜŞTÜR:

Yağlama sistemlerindeki basınç 20 kPa artmış,motor yağının ısısını normalde 190°C olması gerekirken, 130°C üzerine çıkarmıştır. MCDP Homojenizasyonu iyi olması ve Dünya’nın seri “ısı” iletken maddesi olması, motor performansının artmasına ve yağın ısısını koruyarak ömrünün birkaç misli artmasına sebep olmuştur.

E) SOĞUTUCU GİRİŞ VE ÇIKIŞ ISISI, STANDART VERİLERE GÖRE 5-6 °C FARKLILIK GÖSTERMİŞTİR.

Bu farklılık dünya standartlarının ulaşmak istediği en iyi değerlerdir. Zor koşullarda ve sıcak ortamlarda büyük zararlara yol açan Hararet, Sekman kaynatma, conta yakma problemlerini önemli ölçülerde azaltarak motorların ani risk faktörlerine maruz kalmasını engellemektedir. Fiziki ve Coğrafi zor şartlarda, aşırı sıcak ülkelerde büyük tercih sebebi olacaktır.

F) YANMA ODASI-İŞLENEN GAZLARIN ISISI:

İşlenmiş gazların başlangıçtaki ısısı 730 °C’ye endekslidir. BOR POWER katkılı motorda 4’ncü saatten sonra 744 °C’ye çıkmış, 12 saatten itibaren 100 saat süren deney boyunca hiç değişmemiştir.

H) DENEY SONUNDA SÖKÜLEN MOTOR İÇERİSİNDEKİ TÜM PARÇALARIN RÖNTGEN İNCELEMESİ:

Piston çemberi (sekman)ların durumu incelendiğinde, kanallardaki hareket rahatlığının yüksek olduğu gözlenmiştir. Pistonların çevresinde, yüzeyinde, yataklarında herhangi bir zedelenme olmamıştır. Tüm sürtünen kısımlar ayna gibidir.

Röntgen analizleri sonucu Piston yüzeyi ve sürtündüğü duvarlarda 10 MOHS sertliğinde, 5-6 Atom kalınlığında (-1/2 mkm) MCDP Film tabakası oluşmuş olması bize şunu göstermiştir ki; karteli delinen ve yağsız kalan motor ile aracınızın özelliğine göre 30 dakika ile 1,5 saat arası yolculuk yapabileceğimizi deneyler ispatlamıştır.

* 10 MOHS’luk Film sayesinde Aracınızın markası ne olursa olsun 10-15 bin km. açılmasını beklemeden Maximum devir ve randımanda (Performansta) kullanabilirsiniz.

* 10 MOHS’luk Film sayesinde; kışın motorun ısınmasını beklemeden marşa basar basmaz hareket etme imkanı verir. * 10 MOHS’luk Film sayesinde ; Motor üreticilerinin MOTOR UYUŞUM TEST ÇALIŞMA süresini 10’da bire düşürerek 1/10 yakıt ve zaman tasarrufu sağlar.

İ ) NORMAL KATKISIZ VE KATKILI YAĞIN KARŞILAŞTIRILMASI

NORMAL KATKISIZ YAĞ ve MCDP -BOR içerikli BOR POWER içeren yağ ile çalışan motorlardan alınan kesin sonuçlar;

1- BOR POWER ile çalışan motorlarda ilk 4 ve 6’ncı saatte oluşan 10 MOHS sertliğindeki Film tabakası, motor merkezindeki yağın ısısını 4’ncü saatte düşürmeye başlamış, 6’ncı saatten itibaren 130°C’nin üzerine çıkartmamıştır. 100 saatlik deney sonuna kadar motordaki yağ ısısı aynı kalmıştır.

“BOR POWER”, motor parçaları üzerinde oluşturduğu 10 MOHS sertliğindeki MCDP -BOR Film tabakası ile Motor Parçalarındaki zedelenmeleri durdurarak, MOTOR REKTEFİYE ömrünü %100 arttırmıştır. Yağ ısısını 130 °C’de sabit tutarak yüksek ısıdan dolayı özellik ve viskozitesini kaybeden yağın ömrünü, %100 sürtünme katsayısını da min.a düşürerek motor ömrünü uzatmıştır. BOR POWER oluşturduğu Film ve ısı Absorbesi ile yağ basıncını ve Motor gücünü %9 arttırmıştır. Ve bu özelliğiyle yakıt tüketimini % 7 düşürmüştür.

2- NORMAL KATKISIZ YAĞ ile çalışan motorda,4’ncü saatten itibaren ısı yükselerek 6’ncı ve 9’ncu saatlerde 190°C’lerin üzerine çıkmıştır. 200 °C’lerin üzerinde 100 saat çalışan motor sökülerek parçalarının mikro yapıları incelendiğinde sürtünen ve darbeye maruz kalan parçaların tümünde, Normal Yağın Defekt ve zedelemelere sebep olduğu görülmüştür.

Yüksek ısı ve yüksek sürtünme sonucu darbeye maruz kalan yağın 100 saat sonunda; viskozite ve özelliği bozularak performansının ve basıncının düştüğü görülmüştür.

BOR POWER’ın kazandırdığı bu farklılıklar bilimsel çerçevede ve kesin sonuçları ile siz değerli vasıta sahiplerine sunmaktan maksat, piyasadaki diğer katkı maddeleriyle kıyaslamayı bizzat kendinizin yapabilmesi içindir.

J) ”FZG” MAKİNESİNDE; HAREKETLİ VE SÜRTÜNEN PARÇALARDA YAĞIN ETKİLERİ:

Birbiri üstüne binmiş dişliler, ısıtıcı spiralli, kontakt yerlerindeki ısıyı ölçebilen termometreli, 700 W. güç üretebilen bu makine, dişlilere uyguladığı basıncı kademeler ile arttırır. Makinenin özelliği 3.434 N.m’den, 534.427 N.m’ye 12 ayrı kademe ile çıkabilecek yapıdadır. Bu sistem bir Elektromotor ile iki üç kademede hız sağlar.

W1=227.2 rad/s ve W2=454.4 rad/s (V=11.2m/s)

Sistem içindeki yağ ısısı T = 90 ± 3°C’ye çıkınca harekete geçirilir.


K) DENEY SONUCU MOTOR İÇ PARÇALARININ İNCELENMESİ

Piston çemberi (sekman)ların durumu incelendiğinde,kanallardaki hareket rahatlığının yüksek olduğu gözlenmiştir, Pistonların çevresinde, yüzeyinde,yataklarında herhangi bir zedelenme olmamıştır. Tüm sürtünen kısımlar ayna gibidir. Röntgen analizleri sonucu, Piston yüzeyi ve sürtündüğü duvarlarda 10 MOHS sertliğinde;5-6 Atom kalınlığında (-1/2mkm) MCDP Film tabakası oluşmuştur. Motor içi diğer tüm aksamlarda da MCDP -BOR (ELMAS) Film tabakası oluştuğu görülmüştür.

Bu da bize şunu gösterir ki Karteli delinen bir araç, yağsız 30 dk-1,5 saat süreyle yağsız yolculuk yapabilir. Nitekim deneyler bunu ispatlamıştır.


L ) SHELL GEBZE AR-GE LABARATUARINDA YAPILAN AŞINDIRMA TEST SONUÇLARI:

İTÜ İSTANBUL TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, TEKNOLOJİ GELİŞTİRME MERKEZİNDEN ALINAN SERTİFİKA:

SHELL Gebze AR-GE Laboratuarı MADENİ YAĞLAR bölümünde, TSE aracılığı ile 26.03.2001 tarihinde yaptırmış olduğumuz AŞINDIRMA Testlerinde;

BOR POWER katkılı yağın aşındırması milyonda (0) sıfır çıkmıştır.

“PPM: 0-AŞINDIRMA GÖRÜLMEMİŞTİR.”

Bu Test sonuçları İTÜ TEKNOLOJİ GELİŞTİRME MERKEZİNDE, MCDP ile birlikte sertifikalanmıştır.

Bu sonuç BOR POWER’ın motorun çalışan parçalarındaki aşınmayı durdurarak parça ömrünü arttırdığı gibi, yağın viskozitesini koruyarak, ömrünün birkaç misli artmasına vesile olmuştur.


BİR OTOMOBİL MOTORUNA

452 Katrilyon adet ELMAS TANECİĞİ SIĞDIRABİLİYORUZ .!

452 Katrilyon ELMAS taneciğinin özellik ve işlevleri;

1- Misket veya üzüm taneleri gibi olan MCDP, Dünya’nın en sert maddesidir. Sertlik derecesi 10 MOHS’tur.

2- Otomobilinizin motoruna konulan BOR POWER’daki 452 Katrilyon ELMAS’ın yüzey kaplama alanı 450 m²’dir. Motorunuzun iç hacmi ve parça yüzeyleri max:2 m²’dir.

3- Otomobilinizin 3-4 kg.’lık yağın içerisine eşit dağılan, iyi homojenize olan 452 katrilyon BOR ELMASI, Dünya’nın en seri ISI İLETKENİ ve ISI ABSORBE eden maddesidir.

4- Otomobilinizin motoruna konulan 452 Katrilyon BOR ELMAS kapladığı veya FİLM oluşturduğu yüzeylerde SÜRTÜNME katsayısını SIFIRLAMA seviyesine düşürür. Parçalardaki aşınmayı % 70-90 azaltır.

5- Otomobil motorunuza konulan 452 Katrilyon BOR ELMAS hiçbir Organik ve İnorganik madde ve En kuvvetli asitlerle bile reaksiyona girmez, Okside olmaz. Bu özelliğinden dolayı içerikleri, Suni Kemik yapımında ve kanser hastalarında ilaç olarak kullanılabilmektedir.

6- 6-7 ATOM büyüklüğündeki bu taneler, (1 metrenin milyarda biri yani 1 nanometre büyüklüğünde) hiçbir filtreye takılmadıkları gibi, saç telinden ince kanalları dahi takılmadan geçer ve tıkamazlar, 1 saç telinin 100.000’de biri büyüklüğünde Nanometrik küresel kristallerden oluşur.



BOR POWER KORUYUCULARININ DİĞER İÇERİĞİ KNOW-HOW SIRRI OLDUĞU İÇİN, FAYDALARINI BİLMEMİZ YETERLİDİR.

BOR POWER PİYASADAKİ KİMYASAL KATKI MADDELERİYLE İÇERİK ve İŞLEYİŞ OLARAK HİÇBİR BENZERLİĞİ OLMAYAN “NANOTEKNOLOJİK” FİZİKSEL BİR KORUYUCUDUR
 

orcinus

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
893
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
:) . bu ve benzeri katkılar para tuzağıdır başka birşey değil.
 

Silverblue

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
31 Ağu 2006
Mesajlar
230
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
3-4 yıldır Motor Silk kullanıyoruym önceki ve şu anki aracımda, öncelikle yakıt tasarrufu beklentiniz olmasın, ciddi bir fark gözlemlemek zor.
Aşınmış eski motorlarda çekiş iyileşiyor, motor biraz daha atak oluyor, motor sesini ve sarsıntıyı biraz kesiyor. Somut değerlerle de bu değişenleri ölçmek zor.
 

bilgisayarcii

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
169
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
Motor Silk adıyla ülkemizde satılan ürünü son yağ değiştirmede motora eklettim. Aracımın motor sesi minimumda diyeyim. Rölantide enjektörlerin sesini duyabiliyorum. Ayrıca para tuzağı dediğini bu ürünün yerli versiyonu var ve bu ürün yıllık 80 milyon dolarlık ihracatı yapılıyor. Tabi gene para tuzağı olan bu ürünü avrupalı bizden çok satın alıyor. Bilginize. Adamlar resmi belgeler ile yaptıkları ürünün gücünü ispatlıyorlar. Adı para tuzağı oluyor. Kullanmak istemeyen arkadaşlar denemediğiniz ürünler için direk para tuzağı dememenizi rica ederim. Önce bir deneyen var mı diye sorun. Sonra onlardan aldığınız bilgilere göre yorum yapın. Bu arada bu ürünün Türk versiyonu üretiminin adı NNT Bor Power. Bilginize.
 

hcalik20

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
164
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
52
Siteyi ziyaret et
Motor Silk adıyla ülkemizde satılan ürünü son yağ değiştirmede motora eklettim. Aracımın motor sesi minimumda diyeyim. Rölantide enjektörlerin sesini duyabiliyorum. Ayrıca para tuzağı dediğini bu ürünün yerli versiyonu var ve bu ürün yıllık 80 milyon dolarlık ihracatı yapılıyor. Tabi gene para tuzağı olan bu ürünü avrupalı bizden çok satın alıyor. Bilginize. Adamlar resmi belgeler ile yaptıkları ürünün gücünü ispatlıyorlar. Adı para tuzağı oluyor. Kullanmak istemeyen arkadaşlar denemediğiniz ürünler için direk para tuzağı dememenizi rica ederim. Önce bir deneyen var mı diye sorun. Sonra onlardan aldığınız bilgilere göre yorum yapın. Bu arada bu ürünün Türk versiyonu üretiminin adı NNT Bor Power. Bilginize.

Hedef Opelde mi kattırdın o katkıyı? Bor Power'ı.
 

orcinus

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ağu 2007
Mesajlar
893
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Siteyi ziyaret et
Motor Silk adıyla ülkemizde satılan ürünü son yağ değiştirmede motora eklettim. Aracımın motor sesi minimumda diyeyim. Rölantide enjektörlerin sesini duyabiliyorum. Ayrıca para tuzağı dediğini bu ürünün yerli versiyonu var ve bu ürün yıllık 80 milyon dolarlık ihracatı yapılıyor. Tabi gene para tuzağı olan bu ürünü avrupalı bizden çok satın alıyor. Bilginize. Adamlar resmi belgeler ile yaptıkları ürünün gücünü ispatlıyorlar. Adı para tuzağı oluyor. Kullanmak istemeyen arkadaşlar denemediğiniz ürünler için direk para tuzağı dememenizi rica ederim. Önce bir deneyen var mı diye sorun. Sonra onlardan aldığınız bilgilere göre yorum yapın. Bu arada bu ürünün Türk versiyonu üretiminin adı NNT Bor Power. Bilginize.

hangi resmi belgeler? bir tane resmi belge göstersinler biz de alalım, kullanalım. yine aynı yorum ; bir şeyi denemek gerekmez. 30 metre yükseklikten betona atlarsan ölürsün. denemekmi lazım şimdi. belge falan yok. pozitif etkileri o kadar abartılmış ki bir öğlen yemeğimizi hazırlamadığı kalıyor. deneyene sormam ben. internete girerim test yapılmışmı, testi kim ve ne şartlarda yapmış. sonuçlar, grafikler ararım. zamanında yaptım bunları. sonuç koca bir 0. amerikada milyonlarca dolarlık cezalara çarptırılmış bu ve benzeri firmalar. mahkeme kararları var internette. bulabilirsiniz. yoksa salak değiliz, alırız biz de heralde. adam amerikada yok metale yapışıyor, yok manyetik, performansı artırıyor, vs vs tek kelime edemiyor. castrol bile bunu diyemiyor orda. reklam metinleri bile farklı. sanayideki ustaya yada kullanmış birine sormamak lazım, açıp araştırmak, üreticinin dediği değil, bilimsel verileri araştırmak lazım. milleti de forumda bu tarz yanlış yönlendirmelere sevk edip boş yere para harcatmamak lazım.
 
Üst