Bobin + buji + buji kablosu = offffff :( :( :(

romeo_vctr

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 Tem 2010
Mesajlar
50
Tepkime puanı
0
Puanları
0
aracım vectra b1 1.6 gl 1997 model.. dün tüp taktırdım arabam teklemeye basladı gaz yemedi ara sıra çıkışlar yapmaya basladı özellikle 4500 devirde.. servise götürdüm bobin buji buji kablosu değişcek dedi 330 lira parca parası istedi 40 lirada takma parası sizce fiyat uygun mu ??gm bobin 220 buji 25 buji kablosu 85 lira...
 
Direk bobine girmesi ilginç.. Bende de aynı sorun vardı, buji kablosu değişerek çözüldü. 40 Tl ye almıştım 6 ay once
 
Bnece de ilk önce buji ve buji kablosunu değişin.Hemen bobin değişmeyin buji ve kabloyu denedikten sonra bakarsınız bobine.
 
geçmiş olsun....
 
aracım vectra b1 1.6 gl 1997 model.. dün tüp taktırdım arabam teklemeye basladı gaz yemedi ara sıra çıkışlar yapmaya basladı özellikle 4500 devirde.. servise götürdüm bobin buji buji kablosu değişcek dedi 330 lira parca parası istedi 40 lirada takma parası sizce fiyat uygun mu ??gm bobin 220 buji 25 buji kablosu 85 lira...

YOK OYLE BIRSEY KARDEŞ ! ! !
Sorun buji-kablosu- bobınınde ıse eger, arac ilk 2000, 2.500 devire kadar tekler sonra ateşleme sırasıyla azalır, motor silindirleri kendı kendini çeker...
Evet gaz yenı taktırdıysan bunların değişmesi gerekiyor, sorun büyük ihtimal bundandır...
Kesinlikle takma parası verme ! !
bir alyan anahtar bul, motorun ustunu ac zaten kablolar hemen onunde, sırasıyla ve boyuyla kabloları tak, bobıne giren kablo yerlerını unutma yeter, çook raha ve çook basit kendin değiştirirsin, 10 dakıkanı almaz... Artık küfür etmek istemiyorm ama, böyle işçilik olmaz... yapacakları sadece ve sadece 6 vida sıkmak ! ! :mad:
 
ilginiz icin teşekkürler.. servisteki usta teker teker değiştirme hepsini birden değiştir dedi.. dediklerinizde kafamı kurcaladı şmdi ??? direk bobin demesi normal değil dediğiniz gibi
 
parça konusunda da denizli oto sanayii e git, kapısında OPEL yazan istediğin parçacıya gir neredeyse yarıyarıya parçaları temin edersin...
 
ilginiz icin teşekkürler.. servisteki usta teker teker değiştirme hepsini birden değiştir dedi.. dediklerinizde kafamı kurcaladı şmdi ??? direk bobin demesi normal değil dediğiniz gibi

''Sırasıyla'''dan kastım, 4 tane kablo oluyor, bırı uzun, dieri daha kısa, daha kısa, daha kısa die gider ve onların bobın uzerınde kendı yerlerı var, sırayla atesleme yapar cunku... sadece o sırayı karıstırma demek istedim...
Bobın 40-50 lira,
kablolar kalitesine göre 50-100-150 belki 200 lira,
bujiler en pahalısı 4 ü 50 lira... standart bosh marka 25 lira...
 
YOK OYLE BIRSEY KARDEŞ ! ! !
Sorun buji-kablosu- bobınınde ıse eger, arac ilk 2000, 2.500 devire kadar tekler sonra ateşleme sırasıyla azalır, motor silindirleri kendı kendini çeker...
Evet gaz yenı taktırdıysan bunların değişmesi gerekiyor, sorun büyük ihtimal bundandır...
Kesinlikle takma parası verme ! !
bir alyan anahtar bul, motorun ustunu ac zaten kablolar hemen onunde, sırasıyla ve boyuyla kabloları tak, bobıne giren kablo yerlerını unutma yeter, çook raha ve çook basit kendin değiştirirsin, 10 dakıkanı almaz... Artık küfür etmek istemiyorm ama, böyle işçilik olmaz... yapacakları sadece ve sadece 6 vida sıkmak ! ! :mad:


çoook teşekkür ederim yaa icime su serptin.. ilk arabamz bu.. nedir ne değildir tam bilmiyorum parca işlerini cok iyi oldu bunu söylediğin komsum var sanayide calışıyo onun yanına gidip kabloları değiştircem.. ama arada motor ışığı yanıyo egzoz zayıf fln diyodu onunda bobinle ilgisi yok demi ?? bide gaza ani bastığımda pat pat pat die sesler geliyo..
 
Geri
Üst