4 senedir 5.20 kullanıyorum şu anda F10 kasa 5.20 kullanıyorum, dizel.Tabi 1.20 ile karşılaştırmak haksızlık olur iki araç içinde.Şunu söyleyebilirim, bmw nin dizelleri benzinlilerinden daha performanslı.1.16 ile 1.20 arasında donanım olarakta performans olarak ta fark var.HAtta kasa aynı olsa bile üretildiği seneye göre farında iç mekanında bile farklar mevcut.Bir de opsiyon listesini üstüne koyarsak ikinci elde bir sürü farklı özellikli araç karşınıza çıkar.Diğer yönden bmw nin yağ filitre gibi değişimler harici periyodik değişen parçaları ve arıza durumunda masrafı opele göre çok daha ağır olacaktır.Opelden anlayan ustalar çoktur fakat bmw den çok fazla usta anlamaz.Arabanın tadının dışında bazı sıkıntıları da göze almanız gerekli.