- Katılım
- 16 Nis 2007
- Mesajlar
- 21
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Yaklaşık iki yıl önce yeni almış olduğum Astra aracımın trigerini değiştirmek istedim. Yaptığım fiyat araştırmaları sonucu Dikmen Opel Göral'a gittim ve triger seti değiştirildi. bikaç saat sonra aracın motor kısmından uğultulu bir ses geldiğini farkettim ve aynı günün akşamında aracı geri götürüp teslim ettim. Ertesi günün akşamında aracı almaya gittim, sorunun değiştirdikleri V kayışında olduğunu ve düzelttiklerini söylediler. Gayet düzgün çalışan araç o günden sonra sapıtmaya başladı, motor soğukken sallantı ve stop etme, dizel gibi çalışan gürültülü bir motor sesi iki yıl boyunca beni bezdirdi. Bu arada belki altı yedi kez aracı Opel Göral'a götürdüm ama bir sonuç alamadım. Ufak tefek parçaları (ısı müşürü, rölanti valfi, kelebek vs.) değiştirerek veya temizleyerek uğraşıp durduk ama nafile. Aracı İvedik'te Kadir usta'ya götürdüm ve bugün itibariyle sonuç ; yan sanayi triger, yanmış sübaplar, çatlamış gaydlar, rastgele kazınmış emme manifoldu ve silindir üst kapağı, yalan yanlış yapılmış kaynaklar, dört beş yerden üst kapağa oturmamış yanık conta vs.vs. 2.000 TL masraf. Her haliyle alelacele yapıldığı belli olan bir operasyon sonucu aldığımda gayet düzgün olan aracımın başına gelenler bunlar ...