Bir Opel Gerçeği !!

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bimmer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

bimmer

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Nis 2007
Mesajlar
2,656
Tepkime puanı
0
Puanları
36
Yaş
38
arkadaşlar bir yakınım samsundan "0"km astra h enjoy model araç almıştı. aracın ilk alındığı günden itibaren çalışmama problemi vardı.marş basıyor fakat araba çalışmıyordu. gerek ankarada gerekse samsunda defalarca servis tarafından incelenmesine rağmen sorun çözülemedi...
yakınımın canına tak dediğinden "istemiyorum bu arabayı geri alın bana bozuk araba sattınız" dedi. ki haklıydıda. bayiden çıktığı anda arızalıydı...
peki bayi bunu kabul etti mi? elbette hayır. isterseniz dava açın ama alamayız dediler...
yakınım arabandan soğudu için daha fazla binmek istemedi ve arabayı bayiye geri sattı. 3 milyar zararla...
ve gitti cruze aldı...
 
Üzücü bir olay bende aracımı samsundan aldım ve samsunda otuuruyorum bir sorun farketmedim aracımda.
 
yanlış anlaşılmasın ama bende astra h alıcaktım , etrafımdan duyduklarım ve bazı kullanıcılar elektronik arızalardan dolayı pek memnun kalmadıklarını söylediler ve tavsiye etmediler.
 
Bu tarz iade davaları genelde uzun soluklu ve sabır isteyen davalar oluyor.Kadın avukatın biride zamanında 4 kapı Focus'u iade için bu tarz bir işe girişti.İş öyle bir hal aldı ki kadına 4 kapı Focus'u geri alıp istediğiniz modeli seçin dedi FOrd.

Saygılar...
 
ufacık bir problem nedeniyle aracı bozuk ilan edip bir opel gerçeği yazmanız için aracın gerçekten ciddi bir problemi olması gerek ki yazınızda bile ne olup bittiğini belirtmiyorsunuz herhangi bir açıklama yok hem madem astra problemli neden platformu motoru şanzımanı aynı olan Cruze alıyor... Bende çevremde bugüne kadar kim astra aldıysa hatta opel sahiplerinden bile problem duymadım.
 
Aracı aldığınızın 2. günü bu problem oldu ve eğer servise gittiğinizde bu problemi bile bile çözemedilerse, servis kağıtları mevcutsa eğer gereken hukuki sürece başvuracaktınız. Bunları yapmayıp, 3.000 TL aşağısına sattı diye isyan etmeyeceksiniz...
 
böyle bir başlık niçin açılıyor acaba yada bunun gibi başlıklar merak ediyorum.Bu tür sorunlar sadece opel demi oluyor sanıyorsunuz bu tür sorunlar olmak zorundadır seri üretim olan her ürünlerde ayıplı ürün çıkma olasılığı çok yüksektir her bir parti üretimde 3-4 araç ayıplı çıkar istatistik okuyan yada görmüş olan arkadaşlar ne demek istediğimi daha iyi anlayacaktır o yüzden buraya gelip opel aldım bozuk çıktı demek yanlış geliyor bana.
 
Bence bu olay her markanın başına gelebilecek bir olay...Arkadaş,işin kolayını seçmiş...Kanun var...Adalet var...Hakkını aramalıydı...

Ama şuda bir gerçek'ki insanlar uzun yıllar para biriktiriyor araba almak için...Hayaller kuruyor...Aldığı marka, müşteri memnuniyetini hiçe sayıyor...Sattım gitti diyor...Müşterinin kolayı seçmesi kadar;satıcının üç günlük aracı üç milyon kar'la geri alması'da başka bir dert...:mad:
 
Hadi aracta daha fabrikadan sorun var fakat benim anlamadigim su;mars basmayip,calismayan bir araca servisten veya bakimdan saglam diye nasil cikis yaptiriliyor.
Kalsaydi sorun cozulurdu diye dusunuyorum.Erken davranilmis sanki.Pire icin yorgan misali.
Yinede uzucu bir olay.
 
her markada olabilecek seyler cok normal bir durum,ben sorunun ortadan kaldirilamayisina sasirdim..benimde bir arkadasim sifir km A sinifi merso aliyor 3 km sonra otoban girisinde sanzuman dagitiyor,cekiciyle geri servise ve yenisi takiliyor.bunada merso gercegimi diyelim, peki ya sifir e sinifi 270 cdi mersonun 1000 km sonra turbo dagitmasi her sey olabilir ,takildigim tek sey problemin cözülememesi entrasan ne diyim..
 
Geri
Üst